Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Olika grupper...

  1. #1

    Olika grupper...

    Läste här att man borde skapa några grupper.. som elitgruppen, jägargruppen med mera.. och byta till ett lösenords skyddat forum..
    vi borde ta och göra nåt åt det.. börja skapa grupper med mera.. eller vad tycker ni??

  2. #2
    Visst!! Men hur vet man att "Olga2112"* inte kommer från ComHem tex??

    * Fingerat namn.

  3. #3
    du har helt rätt alvar.. men man kan kanske kolla detta på olika sätt... vem sm har skrivit mest och bäst inläg... vem som har vart medlem en längre tid... med mera..

  4. #4
    håller inte...finns inget samband mellan, till ex., hur många inlägg man har postat och hur 'kunning' man är....
    /peace!

  5. #5
    hur ska jag som är nybörjare på detta då kunna lära mig detta!!!
    låter lite ego tycker jag .. det är väl bra som det är!

  6. #6
    Punx
    Gäst
    mIRC är ju faktisk en bra ide , då ser man ju hostmask, ip och hela fadderullan och kan dåledes banna sånna hostar man inte vill ha i kanalen.
    Sen så finns det ju iofs vhosts och diverse spoofing på det me. så det kanske inte var en bättre ide när allt kom omkring :wall:
    Fast om man förbjuder alla vhosts samt bannar ALLA ip'n som man dnsat mot comhem samt *info.comhem.se eller vafan dom heter
    puss på er iaf o krama varandra varma nu i vinterkylan!

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Om ni vill diskutera detta på IRC så är det erat ansvar och inte vårat. Vi kommer inte vara på IRC och diskutera detta, utan vi (ComHit crew) finns på forumet alltid, men vill ni diskutera detta på IRC så är det ju självklart helt okey, och helt upp till er

  8. #8

    bana?

    comhit crew kan bana ip adressen from forun..eller är inte så?
    andra sida comhit crew har de gör så mycket for alla andra (mig med)
    som vi kan ingetink om att bräna kort etc.
    Det tru inte att är bra idea att bara forsvina harifron bara so..
    Inte jag allafal..
    Ett sturt tack till alla comhit crew för alt hjälp vi få för gratis TVn!!! :smile: :smile: :smile: :smile:
    com hit är min start sida på internet....

    P.S sluta gnälla för stavning det ar inte bara svenska på den sida.

  9. #9
    Tänk om nån i "ComHit Crew" är ComHem anställd då?

  10. #10
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    ...man vet aldrig...

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 13:08
  2. olika dc++
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-12-09, 13:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss