Vad gör jag fel kör Slipstream????ops:
Vad gör jag fel kör Slipstream????ops:
Du kanske ska tala om allt som kan vara relevant om du ska få nån hjälp. :?
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Hej !
Jag tar fram slistream edit skriver in prov. sen trycker write då kommer en ruta "no loader" sen har jag tagit fram Multiprogram och fösökte bränna
Jag vet inte om jag sat rätt dom filerna
MVH
Jouko
tack förhand
Antar att du har ett nytt tomt funcard
Du säger multiprogram, har du en MP3.5, använd multiprog 1.20 isåfall
Första gången som du bränner det måste du göra det med brännar programmet till din programmerare.
3st filer flash + intee + extee
extee=den fil som du editerat
Om du sen behöver bränna om kortet så kan du göra det direkt från editorn, för då har den fått loadern från flashen som du proggade tidigare.
Snabbt och enkelt.
Nu kom text fel vid läsning av signaturbyteops:
Gör nu som JohanF redan sagt
Beskriv vad du gör och vilket program och programmerare du har
Annars är det ingen som fattar vad som händer
:wall: först skriver jag in provider med sliptream sen sparar jag, sen trycker jag EEread sen kommer text no loader.
Jag provat att hämta den sparade filen igen men den ä tom. Varför lyckades jag inte spara den?
Kan de vara där felet när jag hämtar den till Mp 1.20 och bränner då kommer texten "fel vid läsning av signaturbytes"?
Varför jag lyckas inte spara den? Jag hoppas att ni har talåmod ja är inte :idea:
Hehe.... Nu börjar jag fatta vad du håller på med![]()
![]()
![]()
Dom grå knapparna längst ned skall du inte fingra på, det är för att läsa och skriva på kortet.
För att öppna och spara filen på hårddisken så måste du kika i FILE menyn
OK nu fick jag sparat till hd men när jag hämtar flahs+intee+extee
till mp 1.20 och sen trycker jag prog. knappen då kommer röd ruta och står Fel vid läsning av signatur bytes.HJÄLPP!
När jag kör mp1.20 kommer ruta "fel vid läsning av signatur bytes
Vad ä fel?? T-bird var är Du?