Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 50

Ämne: Köp loss din gamla dekoder för 295:-

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Re: ..men..

Citat Ursprungligen postat av piratQ
    ...vi, eller iallafall jag, försöker ju hjälpa... :!: .....genom att berätta hur vi gått tillväga.....de flesta av oss har först fått nekande svar...men vi har stått på oss...och till slut fått köpa boxen för 299 kr.

Jag kan ju när räkningen för boxen kommer, om någon propsar på och fortfarande påstår att jag ljuger, scanna in texten från fakturan och använda/visa....som bevis.... ...för att mitt ord håller....

Skämt åsido...varför skulle vi vara intresserade av att ljuga/vilseleda...vi sitter väl alla i samma båt.... :?:

Jo, påpekar ännu en gång att jag var inte bunden av något abonnemangspaket när jag köpte loss min box...
    det vore kanon om du kunde scanna in fakturan och lägga upp den här ??? då ska jag personligen ändra uppfattning och be om ursäkt!! :roll:

ahh...personligen bryr jag mig inte om ursäkter eller vad du, eller någon annan, tycker, tror eller tänker....jag VET ju att jag köpt min box från ComHem för 299 kr......men jag ska överväga att scanna in fakturan...om ingen annan hinner före.... :smile:

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Jag frågade kundtjäns och dom sa att jag kunde köpa den för 295:-...

Citat Ursprungligen postat av ktd
    Jag frågade kundtjäns och dom sa att jag kunde köpa den för 295:-...
    när ringde du och pratade med dem ?? Jag ringde dem för en vecka sedan 2 ggr och bägge gångerna fick jag nekande svar om att erbjudandet är slut och bla bla bla....

Silversurfer
    Gäst
    Sån jävla skit. Ringt förra veckan och denna vecka - går inte att köpa boxen. Plötsligt fanns det en "kampanj" mellan 10 dec till 23 då man KUNDE köpa boxen. Jag ringde in och den 19 dec som dom kunde se och då plötsligt var kampanjen mellan den 10 dec och 18 dec!!!!! Bad om att få prata med en chef och då kopplades samtalet plötsligt bort. Konstigt va?

Va fan gör man? Snälla ni som har lyckats, scanna in e faktura och lägg upp här! Måste ha en att sticka i fejset på dom!

Tack på förhand.

jeppe42
    Gäst
    Maila Sverker på SVTs Plus så kan han slänga dom i soptunnan :wink:

Har både ringt och mailat till comhem om man kunde köpa loss boxen. Fick nej som svar båda gångerna, vill dom inte sälja sina gamla boxar??

jag ringde den 21:e och fick också svaret "erbjudandet gällde bara till den 18:e"..
    nu är min fråga "varför i h-vete har de inte informerat ALLA om detta erbjudandet?? enda vägen att få reda på det verkar ha varit detta forum..." vart fick ni reda på det förresten??

"Vill dom inte sälja sina gamla boxar" << 70krx12=840kr / år x antal personer som "hyr" sin box... vad tror du?

Då jag ringde CH (15/12) och förklarade att jag ville köpa loss min box för 299kr så var det inga problem alls. Killen jag snackade med visste exakt vilket erbjudande jag menade och var mycket hjälpsam. 3 mån garanti och en sänkning av månadsavgiften från 199kr till 129kr. Kostnaden för boxen läggs på fakturan i jan.

Liknande ämnen

1. dekoder
    Av hälge i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 20:57
  2. Min Dekoder
    Av 905 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 05:19
  3. kan man köpa loss sin box?
    Av Storstark i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 08:02
  4. dekoder
    Av hellow i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-13, 15:27
  5. Köpa loss min Sagem ???
    Av felixius i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 18:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss