det vore kanon om du kunde scanna in fakturan och lägga upp den här ??? då ska jag personligen ändra uppfattning och be om ursäkt!! :roll:Ursprungligen postat av piratQ
det vore kanon om du kunde scanna in fakturan och lägga upp den här ??? då ska jag personligen ändra uppfattning och be om ursäkt!! :roll:Ursprungligen postat av piratQ
ahh...personligen bryr jag mig inte om ursäkter eller vad du, eller någon annan, tycker, tror eller tänker....jag VET ju att jag köpt min box från ComHem för 299 kr......men jag ska överväga att scanna in fakturan...om ingen annan hinner före.... :smile:
Jag frågade kundtjäns och dom sa att jag kunde köpa den för 295:-...
när ringde du och pratade med dem ?? Jag ringde dem för en vecka sedan 2 ggr och bägge gångerna fick jag nekande svar om att erbjudandet är slut och bla bla bla....Ursprungligen postat av ktd
Sån jävla skit. Ringt förra veckan och denna vecka - går inte att köpa boxen. Plötsligt fanns det en "kampanj" mellan 10 dec till 23 då man KUNDE köpa boxen. Jag ringde in och den 19 dec som dom kunde se och då plötsligt var kampanjen mellan den 10 dec och 18 dec!!!!! Bad om att få prata med en chef och då kopplades samtalet plötsligt bort. Konstigt va?
Va fan gör man? Snälla ni som har lyckats, scanna in e faktura och lägg upp här! Måste ha en att sticka i fejset på dom!
Tack på förhand.
Maila Sverker på SVTs Plus så kan han slänga dom i soptunnan :wink:
Har både ringt och mailat till comhem om man kunde köpa loss boxen. Fick nej som svar båda gångerna, vill dom inte sälja sina gamla boxar??
jag ringde den 21:e och fick också svaret "erbjudandet gällde bara till den 18:e"..
nu är min fråga "varför i h-vete har de inte informerat ALLA om detta erbjudandet?? enda vägen att få reda på det verkar ha varit detta forum..." vart fick ni reda på det förresten??
"Vill dom inte sälja sina gamla boxar" << 70krx12=840kr / år x antal personer som "hyr" sin box... vad tror du?![]()
Då jag ringde CH (15/12) och förklarade att jag ville köpa loss min box för 299kr så var det inga problem alls. Killen jag snackade med visste exakt vilket erbjudande jag menade och var mycket hjälpsam. 3 mån garanti och en sänkning av månadsavgiften från 199kr till 129kr. Kostnaden för boxen läggs på fakturan i jan.
Efter flera ringningar till kundtjänst och lite tjat och hot om att avsluta abonnemanget, fick farsan köpa loss boxen för 299 spänn idag. :lol: :lol:
//Sailor