Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: kopiera polarens kort..

kopiera polarens kort..

Tja

Jag tänkte höra om det finns någon snäll själ som kan berätta hur jag gör för att "kopiera" min polares boxerpiratkort.
    Jag har en infinity brännare som jag köpt för länge sedan och inte prövat ännu, kan jag bränna av hans kort med den på något vis?
    Lägga in den data som finns från kortet i datorn ungefär som dvd decryptor för dvd skivor och sedan bränna ner det på ett tomt guldkort?

Väldigt många tack på förhand!

du kan ju allti köra me "läs"knappen....sen spara ner alla filerna till disk...
    för att sedan bränna ner på kort...
    o.b.s detta raderar även hans kort men eftersom du har sparat filerna e de bara o bränna tibax... 8)

Med paranbolnisses editor kan man ta fram provider texten men då måste man ha filerna i pcén tryck på M då får du ut provider texten släpp den på morphex sen har du nya filer .

Men om man bara har filerna på kort så är väll föregående topic ett alternativ :wink:
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

1. kopiera org kort
    Av skanekrille i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-18, 00:40
  2. Kopiera kort?
    Av sikvald i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-11, 15:55
  3. Kopiera M2 kort?
    Av Musen i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 18:48
  4. Kopiera kort?
    Av Krabba i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 11:31
  5. Kopiera ett CD-org. kort
    Av leinad76 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-24, 21:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss