Hur går det har han skickat nycklarna?? Om han gjort det funkar dom :?Ursprungligen postat av JohanF
Själv är jag lite skeptisk till dom men det är väll bara hoppas han har hittat något av värde :P
Hur går det har han skickat nycklarna?? Om han gjort det funkar dom :?Ursprungligen postat av JohanF
Själv är jag lite skeptisk till dom men det är väll bara hoppas han har hittat något av värde :P
Nå, JohanF???
Funkar det eller?
jag gissar att om det funkar så är denna tråd snart borta.... :?:
varför lägger du inte ut så andra kan testa dem?????? :?: :P
Varför skulle han?? Det räcker väll med att JohanF har fått dom (om han har det) eller??? ser ingen mening i att lägga ut dom till alla.. och om JohanF läser detta så får han gärna berätta om dom funkade eller inte..
Inte för att jag vill grusa era förhoppningar men det finns ständigt folk som postar gamla eller påhittade nycklar, dom verkar tycka att det är kul.
För ett par dar sen började en uppsättning dyka upp på div forum, som naturligtvis inte fungerar, det är säkert det som han hittat.
mokay![]()
T-bird du gör mig alltid lika besviken![]()
--> NOLLTOLERANS <--
jag är besviken att jag inte kan se comhem :?
så, e det nån som kan bekräfta om de nycklarna verkligen funkar eller ej?
edit: koder be gone. /JohanFUrsprungligen postat av PgUp1
Är det dessa du menar ?
Mvh .P-son
Ställ dig i en hörna med dumstruten på. Du borde veta vilka regler som gäller vid det här laget. Varning utdelad.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.