det borde inte vara så svårt att bygga en sådan, problemet är väl att få tag i filen...please, om någon känner till detta, vänligen besvara...
(hänvisar till tidigare inlägg)
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=6324
Mvh P-son
det borde inte vara så svårt att bygga en sådan, problemet är väl att få tag i filen...please, om någon känner till detta, vänligen besvara...
(hänvisar till tidigare inlägg)
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=6324
Mvh P-son
Ha ha ha...den som köper det där.... :cry:
tro f*n att man inte lägger 2000 spänn på att köpa det...men fungerar det?Ursprungligen postat av Berguven
mvh.P-son
av, är om det fungerar, hur det fungerar, om filen är krypterad eller om det går att läsa ur den...... :!: :?:
Om någon vet något är jag tacksam för svar.... :roll:
Mvh .P-son
Har väl varit på tapeten förut, i någon annan tråd?
Förmodligen en blocker som blockerar vissa, specifika instruktioner som skall modifiera originalkortet, ex. att avsluta frivisning, m.m.
Ser ut som ett Season interface, dock utan seriekabel anslutningen.
Finns bild på en blocker i någon tråd (sök efter den).
Jo, jag har både bild och ritning på blockern, den är ju inget nyhet, utan har ju hängt med ett tag, men vet du om den "fungerar"? kan man få tag i filen....? går det överhuvudtaget att läsa ur den filen...som p********.nu har... :?:Ursprungligen postat av L!M!T
/Tackar
Mvh.P-son
Om den fungerar eller inte har jag ingen aning om, det enda sättet att få bekräftelse är väl att beställa en om man är nyfiken, och sen försöka ta sig in i chippet utan att förstöra det, det är nog inte så många som är sugna på det.
OM den fungerar så är det ivf ingen blocker i traditionell mening, eftersom dom brukar kräva ett sprillans nytt obegagnat kort och det säger dom inget om i sitt mail.
får väl avvakta lite...finns en del därute som "säger" sig ha filen, men dom är naturligtvis inte sugna på att dela med sig....
:wink:
Mvh.P-son
Jag har sett sån modul i somras och fungerade .
Det var cryptoworks i stället för conax - för digiturk i Turkiet.
Den öppnade alla kanaler - liknande kiosk hette Salon , tror jag.