Jag har inte den blekast, bränna ett FUNcard eller .
skick ett mail till och tala om vad jag kan använda dem till så delar jag med mig..
Ett antal tittar på detta nu.....
Jag har inte den blekast, bränna ett FUNcard eller .
skick ett mail till och tala om vad jag kan använda dem till så delar jag med mig..
Ett antal tittar på detta nu.....
OM du nu skulle ha dom så vore det intressant att få reda på hur du kommit över dom.
Det är knappast nått man bara råkar "hitta" på nätet. Så om du eller nån i din närhet skulle ha kunskapen att få ut dom så antar jag att dom borde veta hur dom ska användas också :wink:
Du lär behöva ett BC, MII, Titanium eller liknande samt ett nyskrivet OS för att få det att fungera
Nu har jag skickat informationen som jag har till ett antal som frågat efter den, eftersom jag är totalt novis i programering osv, så måste jag fråga om hjälp. Det jag har är nyckel 20 och 21 för conax , om de är korrekta eller ej kommer snart att visa sig.Ursprungligen postat av T-bird
Ursprungligen postat av T-bird
OPPSSS Det är nyckel 20 och 21 för Canal Digital INTE Comhem, med det som är intressant är hur "min" vän lyckats få fram koderna eller...
Och vips så hamnade på rätt ställe med. :lol:
Dessutom är det betydligt enklare att se om dom fungerar eftersom det redan finn program och filer för det
Skicka dom i ett PM till mig så ska jag kolla om dom funkar med MII.......
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
försök få nycklarna till comhem
jag har ingen canal digital
jag vill see comhem
fram me comhem nycklarna
:twisted:
åjaag är en stolt viking som badar under vintern![]()