Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Signal problem

  1. #1

    Signal problem

    Nu när comhem har lagt av så har jag skaffat en boxer NOKIA 9820 t , Har gjort p kort till den på samma sätt som jag gjorde till comhem.

    Problemet är att jag bor i lägenhet och är tvungen att ha bordsantenn . Jag köpte en antenn idag , men resultatet blev inte sååå bra.

    Får ingen klar bild , rör jag på antennen så blir det svart så fort bilden blir bra.

    Finns det nån bra lösning som man eventuellt kan ha på balkongen eller nån annan smidig liten antenn . För vad jag har förstått så är det antennbroblem som jag har. :wink:
    Mvh // tropical

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    Har samma problem... Fick svar från Teracom på om dom ska sätta upp fler sändare (i Sthlm) men det ska dom INTE. Snacka om kundservice!!! :evil:

  3. #3
    luft
    Gäst

    Triax ufo är klockren jag har själv skaffat mig !!

    Triax ufo Jag köpte en på expert för ca: 500kr
    den är stor som normal mat talrik och du får med en förstärkare fäste på köpet,
    det var polarn som hade skaffat en först och han bor i en lägenhet han har den inomhus men jag skulle rek,att fästa den på balkong räcket om du kan!!!!
    ialla fall utomhus bättre signal= bättre bild o text tv funkar bättre då!!!!

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    Hade du problem innan? Har provat en Nokia aktiv antenn (en sån liten som följer med Nokias 212T) Men med den är det inte bra...

  5. #5
    Köp en antenn på biltema (270:- någonting) funkar perfekt. Utomhusantenn alltså.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. Dm5620 Signal Problem
    Av fati i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 12:53
  2. Problem att få signal på sirius,
    Av jonteking i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-20, 17:47
  3. Signal Problem
    Av dasse i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-16, 17:36
  4. Problem med lnb/signal/mottagare?
    Av peon99 i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 03:33
  5. Humax signal problem
    Av tvniklas i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-17, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss