Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: Rykte eller Fakta?!

  1. #1

    Rykte eller Fakta?!

    Fick ett telefonsamtal igår som bekräftade att det fanns kort som fungerade med det nya systemet. Han hade ett kort som han köpt för länge sen till comhem. När dom hade släckt ner det gamla systemet så slutade kortet att fungera i 30 min sen hoppade det igång igen. Och det fungerar fortfarande. Han hävdade att kortet var från Ryssland. men nu till den tråkiga delen. Han hade varit i kontakt med diverse folk och frågat om det gick och kopiera kortet men tyvärr så är det ett kort som självdör när man fösöker kopiera det så det går ej att kopiera kortet. Men han sa även att det fanns folk som försökte att komma runt det problemet.
    Det var allt för denna gången.

  2. #2
    Jag tror inte på det men om du har sett det eller någon som du känner väl har sett det är det väl bara köpa ett kort :?

  3. #3
    Tyvärr så är dom för dyra för mig! 4k är lite för mycke! Det va ett tag sen som han hade köpt dem så han skulle höra sig för om de fanns å få tag på nå mer...

  4. #4
    Vad är det för typ av kort då Penta eller? Min släkting sa att han fick ett nytt Conax kort förra veckan men han har parabol. Vad gäller com Hem så ser det mörkt ut just nu enligt honom.

  5. #5
    Tyvärr så vet ja ej det för tillfället! Ska prata mer med honom ikväll så då ska ja fråga vad det är för sorts kort. bbl.

  6. #6
    Hmm, varför så skall alla dessa kort självdö som påstås funka??
    Det är jätte konstigt!!!!
    //Jbey

  7. #7
    Tillåt mig småle :lol: :lol: :lol: :lol:

    Varför skulle några ryssar ha utvecklat ett kort som stödjer conax tunnlat genom vaccess + att det dessutom skulle klara ren viaccess + att det inte varit känt mer än 4-5 månader vad Comhem skulle göra + att det då dessutom skulle innehålla redan fungerande nycklar.

    Bespara oss från det skitsnacket
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Om du nu tycker att det är skitsnack så får du väl tycka det oxå! Alla får ju såklart tro va dom vill.. :smile: HEHE!! Ska personligen kolla upp om det är sant eller rykte! återkommer när jag vet!

  9. #9
    T-bird>
    Just därifrån skulle jag tro att det kommer om det kommer. Enl initierade så var det just från öst som hacken till Via 1 dök upp. *affiabossen ville kolla på snusk på TV 1000 ;-)

  10. #10

    Visst...

    de är duktiga där i öst.Har dock mycket svårt att se att ett kort köpt till comhem för längesedan,alltså till viaccess,helt plötsligt även skulle funka till Conax.//MVH :lol:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Liknande ämnen

  1. Predasaurus 2.08 kommer sanning eller rykte ?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 13:27
  2. Ett konstigt rykte?
    Av korden i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-09, 13:17
  3. Sant eller rykte??
    Av TouchMan65 i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 23:41
  4. Rykte
    Av Reddevil i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 18:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss