Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Raderar kort....

Raderar kort....

När jag ska läsa av ett kort med programmet Infinity USB och jag har en sådan brännare. Men när jag läster av ett kort som funkar så står det föjande: för att kunna läsa av detta kort måste du radera flash minnet....och så tar man på "ja".Och så funkar inte kortet efter man har tagit bort flash minnet. Varför! Finns det något program som inte tar bort flash minnet, så att kortet funkar efter man ha lästa av de?

Du kan ju alltid bränna ut det du läste in på samma kort igen efter du sparat filerna på hårddisken :/

/sony

Jag har inga filer på datorn utan bara på kortet. finns det något sätt som gör att jag kan läsa av kortet utan att försöra flash minnet så att kortet inte funkar.

jag efterlyser allså ett program som man kan läsa av kort utan att förstöra de.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss