Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Sant eller Falskt?

smack
    Gäst

Sant eller Falskt?

saxat från ett annat forum! Till alla er därute så kan jag släppa en trevlig nyhet vilket är direkt bekräftat från anställd hos ComHem, nu vet jag att många av er inte tror på detta men det ÄR sant, ComHem's nya "Conax" system är löst och det är bara en tidsfråga innan det kommer ut, det är en kille i Australien som knäckt detta nya system och vi gör allt för att få reda på hur...!!! Ni som tvivlar och har någon form av kontakt med någon på ComHem kan få detta bekräftat om ni vågar fråga vederbörande som arbetar där, som sagt så är det sant men som läget är så är det väl inte många som tror på det... Men eftersom det är fler än bara vi som vet detta så kommer det säkert snart läcka ut lite överallt, så hoppet inte bara finns utan är här, snart är det FREE TV från ComHem som gäller igen... Vi återkommer med info eller lösning så fort vi hör eller får reda på något...!!!! FREE TV <> POWER TO THE PEOPLE...!!!

niklas_1
    Gäst
    japp jag har hört också de, jag frågade hur hade han löst
    de, de svarade 'by accident' de betyder DE ÄR FALSKT
    tro inte att folk från australien eller ryssland kan mer om conax&comhem
    än VI från norden :shock:

smack
    Gäst

50/50

Återstår att se, Jag personligen tror ju att det finns en rimlig chans till att detta är sant, då det finns proffesionella hackers jorden runt. det är deras jobb att hacka allt från morötter till krypteringsystem! (lite ironi mitt i allvaret är aldrig fel)

är det någon som testat filer här?

såg i den nya fun6in1 att comhemfiler fanns med!

http://www.gozosat.com/forum/forumdi...ef50&forumid=4

ja

men det är bara den gamla 08 nyckeln som ligger med / L

Vi får allt hoppas att detta är sant! eller så får vi göra som tidigare... vänta å se!

titanium

det skulle fungere med titanium kort stog det på ett annat forum :smile:

Hur kan ni folk där ute, som är intresserade av freetv tro på det här? Conax är ett fruktansvärt komplicerat system som _INGEN_ har knäckt, ingen.. Det är väl klart att någon vill dra åt sig uppmärksamhet genom att posta det där skiten (ursäkta språket :P)..
    Det finns ingen lösning, och det kommer inte finnas någon lösning på ett bra tag framöver.. /Icanos

Man skall alldrig säga alldrig. dock så e jag tvivelaktig till det smack säger då det är en kille i australien som kncäkt comhem ? va i helafridens namn skall han knäcka ett system som han inte har tillgång till där nere för ?

Dags att stänga tråden känns det som. Lite för mycket rykten. Om/När det är publikt knäckt kommer ni inte kunna missa det när ni kommer hit.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

1. kan detta vara sant eller är det bluff
    Av catlak i forum IP-TV
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 00:09
  2. APB + DI + IP = Sant
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-14, 11:16
  3. Är det sant? AU CD
    Av atomictom i forum Canal Digital
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2004-09-25, 17:01
  4. Sant eller rykte??
    Av TouchMan65 i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 23:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss