Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: ComHit Crew

  1. #11
    Hmm detta var en intressant tråd måste jag säga. garton har väldigt rätt i det han säger om att conax inte går att knäcka (än på ett tag iaf) och att hitta buggar e inte heller det enklaste.Bruteforcing av nycklar tror jag inte heller e aktuelt(måste veta rsa algoritmens klockcyklar i en pc för att beräkna det).Men återigen så attakerar garton den starkaste länken. Det garton pratar om "enligt mig" är enbart för att skapa AU kort (eventuelt remote, e inte säker ännu) men dock inte för moscnigar. Då man inte behöver samma ingripande kunskap om systemet. Så total freeTV kommer vara över på comhems sida i ett tag framöver men dom som betalar 8a favoriter kommer nog kunna få en potentiel lösning innom en snarare framtid (teori).

    /MoonWolf

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Jag tycker att det sagt mycket vettigt i detta inlägg, men dock så kan man inte hålla en sån här diskussion utan påhopp och personliga attacker.
    Som synes skapas en fientlighet mellan några, och inläggen blir så småningom "skit"-inlägg som nästan bara innehåller påhopp och attacker.
    Om folk kunde försöka skippa påhoppen och då istället försöka hålla sig till enbart spekulationer och "framåt"-strävanden, genom att bolla idéer fram och tillbaka, så skulle det vara underbart. Men man ser ju att det är svårt att hålla en sån här diskussion innan allt spårar ur.

    Ni måste komma ihåg att vi i ComHit Crew inte är dom som kommer knäcka systemet och vi är inte de som kommer med all information. Det är ni på forumet som kommer med informationen, och just därför är det ett forum, och inte en vanlig hemsida. Kan ni hålla er inom rimliga gränser när det gäller spekulationer och gissningar, utan påhopp, så är ju det inga problem.
    Jobba på och försök hitta information som kan hjälpa oss, håll det i separata trådar, be mig klistra dom om ni vill, men håll er borta från påhopp, bara onödigt i detta läge.

  3. #13
    @ smack & tonkaa
    Är ni nöjda med era svar på frågan? Kanske de är dags att omformulera dom lite nu när ni förhoppningsvis har lärt er lite mer. De har alldrig slagit er varför vi inte har kommit med några inlägg? Kanske för vi inte har något att komma med, hur hadde de sett ut om vi börja tro på alla rykten och fortsatte sprida dom vidare? Om jag skriver att du måste lägga ditt nya orginalkort i micron i 10 sek för att du ska kunna läsa av de, skulle du gjor de då? Lovar att de finns folk som skulle. Därför skriver vi inte vad vi tror utan bara vad vi vet, borde andra göra också tycker man.


    @garton
    Något av de bästa inlägget jag sett under min tid på forumet

    @HighTech
    Lika dåligt inlägg som vanligt. Men gott folk, inget att bry sig om den här tjommen, han förstår helt enkelt inte bättre


    Till alla användare. Vi vet att ni vill hjälpa till, de är jätte bra, men börja lära er då och skriv inte massa inlägg om hur ni ska hjälpa till på forumet, lär er istället och kom med info!

    Tack för mig

    /Stimo

Liknande ämnen

  1. comhit crew
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-01, 19:24
  2. Comhit Crew
    Av tropical i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 17:12
  3. comhit crew hjälpa mig
    Av Deer Hunter i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 17:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss