Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Script till Conax

Citat Ursprungligen postat av ynot
    Han kanske baserar det på en sak...att alla gula kort redan håller på att
    bytas ut mot röda.
    Det är därför op-nycklar nu är släppta, precis som när siemens
    korten drog sitt sista andetag.
    Då har jag annan grej ! Dom som har lokal paketet tv 1 å 2 4 . 4+ tv 5 doms kort byts inte ut !!! Ingen av dom jag vet av som har lokalpak har fått nya kort å då har dom abbonerat i bort åt en 3 till 5 år ? Kan bara säga de är mycket i den här branschen som vi inte vet :idea:
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Annan märklig sak är ju den . Att när cd upgraderade till cas 5 så skulle inte kort som m2 bc si fungera mer? Men de gör dom ju enligt alla förstå sig påare så sa dom att när dom går över till cas 5 så är de slutet för dessa kort ??? Och enligt vad jag förstår så kör dom cas 5 nu ?
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Conax script.

Det är nu eller "aldrig" iaf tills de byter nyckel det gäller... IAf om du har kortet i...
    Har själv inte CD bara comhem, men hade jag CD skulle jag bege mig till conax online forum sök i forumet där hur du ändrar subscription. För mig att jag läst hur man gör, inte så svårt om du är lite insatt. Du kan lära dig endast denna bit angående subscription+ det som står där i forumet. Säkerligen fixar du det då.
    Annars finns det säker ett gammalt script för subscriptions nån stans kolla i det tolka det som står där. Ändra datum räkna ut cheksumman.
    Själv är jag intreserad av att hitta ett program som räknar ut cheksumman behöver inte vara subscriptions :roll: men bara så man kan leka lite. typ som viaprog hehe fast det är att hoppas på förmycket...
    Lite info om script till winexplorer.
    http://www.aspiron.ee/esa.ee/voonix.shtml

WOWIWOWI

Jag har ab på lokalpaketet har fått kortet utbytt.,
    JIMMPA

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-18, 14:36
  2. Script Till Boxer
    Av bob_dole18 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-20, 13:42
  3. Script till MII-kort
    Av janal i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-30, 12:42
  4. mosc script till via-----?
    Av connyp59 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-21, 12:55
  5. Conax-script gult kort -> alle kanaler - kiosk
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-19, 21:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss