Vad är det för skillnad på samsung9500 via ci och samsung 9500AY
Vad är det för skillnad på samsung9500 via ci och samsung 9500AY
den kräver modul för ena systemet ha en trevlig helg m.v.h.wiggen o.b.s det är ci
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
Säljaren till en mottagare varnade för att köpa en dekoder. Han sa att de kommer strax göra om viasat liknande conax. Var har man efter det för möjligheter att se gra..s genom parabolen.
Just nu kämpar jag fortfarande analogt och ser tv3, ztv, några norska och danska kanaler.
samsung 9500AY
tar nog det nya
Är det hårdvaran som kommer bli betydande?
samsung 9500 klarar ej nds idag släpper inte viasat mjukvaran så kommer ingen med sammybox att se viasat det är bara boxar med opentvn som kan ladda ner mjukvaran sorry..m.v.h.wiggen
Det kommer nog en lösning på detta problem den dag problemet är ett faktum.
Tjena..Ursprungligen postat av Clarre73
Just nu e man skitnöjd med just samsung9500 via ci pga. att den är kanon lätt att uppdatera med EMC 3.2 som just är mjukvara i mottagaren.
Efter min uppdatering så är den fruktansvärt snabb och tar rubb och stubb.. Vi**at samt Co**x.. :twisted: men som jag bara har hört så snackas det om att just modelen AY ej klarar ECM 3.2... så skulle jag köpa CI modelen..men det är klart, de blir värre när det blir Via2 sändning.. Men som triax sa: de löser sig då...
Free tv...![]()
det spelar ingen roll vilken samsung du har dom har ingen opentvn så dom klarar inte nds m.v.h.wiggen
VIA CI skulle jag rekommendera av dessa två.
/Spock