Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Foxkids?

Foxkids?

jag fick igång mitt M-II kort igår allting fungerar perfekt men jag får tex inte in foxkid eller kiosk 11-22. Fox kids står inte ens med på kanla listan. För dom finns ju i CD kanal utbud på deras hemsida så man borde ju hitta den inte sant? :? och jag har sökt efter nya kanaler men hittar den inte. Sen har jag ett till problem angående kanaler, när jag tex går in på kiosk 12 är det svart i rutan och det står i en ruta högst upp där står det ''ingen information (PMT).'' vad är det som är fel varför kan jag inte se dom för??

///Tack på förhand...

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Jag tror det räcker att du "står" på kanalen i 4-5 minuter första gången, så brukar det funka sen.

mvh.P.son

MickeFree
    Gäst
    Prova med att göra en ny kanalsökning.

//MickeFree\\

ok ska prova sen
    --> NOLLTOLERANS <--

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    1 gånger
    En del mottagare måste man göra en manuel sökning för att få in de kanaler som saknas kiosk 12-22 å foxkids slutar att sända kl 18,00 eller 19,00
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

Liknande ämnen

1. Problem med Foxkids
    Av X-Files i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-04-12, 21:42
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-27, 14:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss