Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Conax med nya M-II kort – MP3.5 Edition – Svensk Guide

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Conax med nya M-II kort – MP3.5 Edition – Svensk Guide

    Jag har sett att många har problem med att skapa Conax korten med MP 3.5 programmeraren och eftersom jag själv har en sådan programmerare och lyckades göra mina kort utan problem så klippte jag ihopa en lite guide till alla er som inte lyckats göra era kort än.

    Jag har översatt allt från StopStop till svenska och tagit med bilder från StopStop och klippt in nya eftersom man måste ändra lite för att det ska fungera med MP 3.5.

    Guiden är i Microsoft Word format och går bra att öppna i WordPad.

    m2mp35swe10a.zip

    Vissa felstavningar kan förekomma och det kan tillkomma en del ändringar men det kommer jag att meddela i denna tråden framöver.

    God Jul & Gott Nytt År till er alla!

    // Deaaaaaas

  2. #2
    Bra initiativ.....

  3. #3
    Bra initiativ.....

  4. #4
    Ekar det här inne :roll:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Nä de gör de nog inte, satt och wappa så de gick la inte riktigt som de skulle :-)

  6. #6
    Det måste göras en annan inställning i winexplorer också, nämligen: Configure, Parameters, Program Settings, där MÅste rutan "Promt för File Name" vara ibockad!

  7. #7
    kanonbra initiativ, men jag har ett problem. När jag ska ladda filerna i megaloder får jag ett felmeddelande, Failed to get correct ATR. vad gör jag för fel. Tacksam för hjälp

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av kronblom
    Det måste göras en annan inställning i winexplorer också, nämligen: Configure, Parameters, Program Settings, där MÅste rutan "Promt för File Name" vara ibockad!
    Det behövde inte jag göra för att det skulle funka för mig. Jag ändrade bara Com-port sen var det bra med den. Allt gick felfritt.

    Citat Ursprungligen postat av ulagbg
    kanonbra initiativ, men jag har ett problem. När jag ska ladda filerna i megaloder får jag ett felmeddelande, Failed to get correct ATR. vad gör jag för fel. Tacksam för hjälp
    Har du programmeraren i Phoenix läge när du kör den? För jag fick också det felet men bara när jag provade det och inte hade programmeraren i Phoenix läge.

  9. #9
    ja prgr står i phoenixläge

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ulagbg
    ja prgr står i phoenixläge
    Och du har uppgraderat kortet utan problem?

Liknande ämnen

  1. DE-133d Phoenix edition
    Av razorx i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 17:44
  2. lime-wire edition 2005?
    Av west ham i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-06-02, 14:27
  3. SIMS deluxe edition kopiera?
    Av Bengt Bengtsson i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-01-07, 22:46
  4. Conax Guide??
    Av lillen00 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 23:54
  5. Guide till BC-kort
    Av zam1000 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-05-08, 21:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss