Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Lite aktuell fakta angående p-kort comhem

Lite aktuell fakta angående p-kort comhem

Vill argumenetera på ett av t-bird´s skeptiska och inkompetenta svar.

citat: "hejaifk skrev:
    Jag vet att p*******t.nu säljer kort som funkar till comhem.

T-Bird skrev:
    Glöm det. Det finns bara ett sätt att se för tillfället och det är med orginalkort."

Nu till mitt svar:
    Jag kan inte svara på om p*******t.nu säljer fungerande kort.
    Men kan däremot säga att det finns kort(ej p-kort) så att du kan se hela comhems kanalutbud gratis just nu och har funnits t.o.m innan dom släckte ner gamla systemet(fast fungerade inte just då). Kan gå in på det här mera när ni har visat lite intresse.

Mvh Patrik
    Hallå alla!

Ja det är väl klart att det finns kort (ej p-kort) som man kan se hela Comhems utbud på! Tekniker har så kallade servicekort som är öppnade på allt inkl. ppv. Det hamnar säkert något sådant på drift då o då! Inget för den STORA skaran av sugna gratistittare dock! Eftersom upplagan av de korten är ganska så begränsat.

Att diskutera någons kompetens lär inte leda oss framåt, så det låter jag bli.
    Alla är välkomna att komma med fakta och inte bara spekulationer.

Har du nått att berätta så gör det, du kanske även har chansen att bevisa att jag är inkompetent
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Ok Patrik. Då skulle jag vilja att du berättade lite mer om dessa kort för så länge som sånna som du bara säger "A" och inte berättar om HUR man kan få tag i dessa kort så kommer spekulationerna bara att fortsätta.

comhem kort

:roll: Ja patrik kan du förklara bättre vad du menar med att det finns kort (ej p-kort) som man kan se hela comhem utbudet med.
    Eller är det du som vill helst vilseleda oskyldigt folk med dina falska påstående??

Re: Lite aktuell fakta angående p-kort comhem

Citat Ursprungligen postat av pirkpirk
    Vill argumenetera på ett av t-bird´s skeptiska och inkompetenta svar.

citat: "hejaifk skrev:
    Jag vet att p*******t.nu säljer kort som funkar till comhem.

T-Bird skrev:
    Glöm det. Det finns bara ett sätt att se för tillfället och det är med orginalkort."

Nu till mitt svar:
    Jag kan inte svara på om p*******t.nu säljer fungerande kort.
    Men kan däremot säga att det finns kort(ej p-kort) så att du kan se hela comhems kanalutbud gratis just nu och har funnits t.o.m innan dom släckte ner gamla systemet(fast fungerade inte just då). Kan gå in på det här mera när ni har visat lite intresse.

Mvh Patrik
    ähh....han snackar bara skit :evil:

Förmodligen snackar han om service-kort som comhem har.

NOLLTOLERANS

Det är slut på reklam för alla dj*vla kortnasare.
    Det kommer ett kort på post, men det är GULT

Det vi redan nu vet är att den tidigare typen av smartcard inte kommer fungera att använda till Comhems nya system. Har du idag ett Comhem kort så bjuder vi på fri omprogrammering så att det istället kan användas för Viasat / Boxer.

det var ju fint åter ett tilfälle att blåsa några till
    räkna inte med att ni får tillbaka era gamla guldkort

också ingen jädrans reklam för internets mest oseriösa bolag Tack

pirkpirk = ) som vanligt när folk påstår att dom har nått att komma med så följer dom aldrig upp med vad !! BTW pirkpirk vi kan väl alla bara glömma det här med servicekorten tror inte nån av teknikerna släpper dom så lätt och skulle de göra de så är det ju samma kod system på dom = går inte läsa av och dela med sig av :lol:

Liknande ämnen

1. Lite frågor angående Dreambox 500+S
    Av Wander i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 16:43
  2. Angående Comhem + TV400
    Av KillaH i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-13, 22:51
  3. Lite fakta om Videoguard - Nolltolerans...
    Av codehunter i forum VideoGuard/NDS
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 16:19
  4. Länk angående conax/comhem
    Av Ripleyonline i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss