Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Conax och CD, ett bra val?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Conax och CD, ett bra val?

Är Conax och Canal Digital något att satsa på? Vad jag förstår så går det att bränna p-kort till CD och det är väl knappast aktuellt att dom byter system som ComHem gjorde och därmed tar död på pirat-tittandet?

Eller är den här lösningen med M-II-korten bara något tillfälligt?

1.vill du ha utbudet så ja
    2.dom byter inte system
    3.det finns bara op nyckel publikt, så när dom byter op-nyckel så får man vänt tills nästa nyckel kommer...ifall det kommer ska man nog säga.

@Donkey Punch

Det finns ingen som kan säga hur länge det finns koder, det kan ta slut imorgon.

Att investera en massa pengar enbart för att det fungerar just nu är inte att rekommendera
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Re: Conax och CD, ett bra val?

Citat Ursprungligen postat av Donkey Punch
    Är Conax och Canal Digital något att satsa på? Vad jag förstår så går det att bränna p-kort till CD och det är väl knappast aktuellt att dom byter system som ComHem gjorde och därmed tar död på pirat-tittandet?

Eller är den här lösningen med M-II-korten bara något tillfälligt?
    jag måste bara svara

just det vad har comhe,m bytat till jo conax som cd har haft framgång med dettaär just en liten nykel som man lykats få ut säkerligen av ett gamalt kort som man idag håller på att döda
    '
    så min teori är att penta m2 bc titan slutar att funka när cd vill (föra gången så lät cd nykeln döut bara och dt funkade nästan 2 år farför stände cd inte nykeln innan ) kanske gratis reklam
    obs vill cd så kan vi aldrig se deras kanaler gratis och där med .

Liknande ämnen

1. [LÖST] Conax Key 21
    Av trollhattan87 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 14:33
  2. [LÖST] conax.dat
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 19:34
  3. Conax AU ?
    Av Zetagi i forum Canal Digital
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2003-11-28, 00:21
  4. au på conax
    Av putte_p i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-07-12, 20:57
  5. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss