Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: funcard

funcard

måste man ställa sig i phoenix läge för att kunna programera in externa ee promen på funcard, jag får nämligen inte mitt kort att fungera på samsung 9500 eller vet ni någon bra sida med intruktioner hur man bränner ett funcard?

Det ska inte behövas.

Vad har du för grejer och vad är det för funfiler?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag hittade en fil på slovakiska sidan som heter Funcard D. TV Cabo and Thor auto tested som jag ville prova, jag har en multiprog 3,5 och resivern är en samsung 9500 som är pathad med 4 kryptering system, när jag programerar funcardet så ser jag ingen programering av externa ee promet men dom övriga filerna talar den om att den programerar.

Har ingen aning om vad det är för fil, men ett funcard ska bara proggas som vanligt med bananen.

Om du nu har en patchad sammy och vill ha lite fler alternativ, har du inte funderat på att testa att lägga in EMU 3.2? Kan titta på det mesta utan kort
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

skadar man inte den patchning som redan finns om man lägger in den där Emu 3.2, i maskinen, jag har idag möjlighet att se viaccess, conax, Nagravision, Mediaguard, om jag bara har rätt kort. modellen heter Samsung 9500 EMVIAP,

OK, jag är inte 100 på att den lirar med EM VIA så det kanske är dumt att bråka med den.

Det kanske kommer någon som vet säkert

finns det någon bra sida att läsa om hur man lägger in denna mjukvara , jag törs nämligen inte prova förän jag vet exakt hur detta går till, gör man fel första gången har man nog sabbat hela resivern,

Liknande ämnen

1. FunCard
    Av Kriv0 i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 18:52
  2. FunCard del 2
    Av Kriv0 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 17:31
  3. Funcard 6 in 1?
    Av santiago_99 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 16:08
  4. FunCard
    Av ahglumslov i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 12:59
  5. Funcard
    Av zippers i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 19:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss