alla väntar bara på koder och det finns inte kunniga tem här i Sweden
det finns kunning folk och många men do kan inte sammarbeta med varandra
alla väntar bara på koder och det finns inte kunniga tem här i Sweden
det finns kunning folk och många men do kan inte sammarbeta med varandra
Eftersom denna tråd verkar vara en av de bästa så måste jag fråga. Är denna tråd ett bevis för att man hittat lite krokar som man börjat nysta i eller är det bara spekilationer?
Visst, jag kan läsa men jag förstår inte krypterings språket och måste fråga.
hejsan Tommie
jag har lite problem svenska språket annars jag skulle förklar för dig
men du kan söka på Google
på krypterings språket du kommer får mycket info
lycka till
det förklarar saken, jag trodde att ch2001 bara var nån liten fjortis som spred massa rykten o som inte hade nån koll, det verkar helt enkelt oseriöst ifall man skriver på dålig svenska, min uppmaning till ch2001 är att gärna skriva på engelska ifall han har lättare att uttrycka sig så. det kanske skulle engagera fler människor som kan nåt, att hjälpa honom att tyda loggar och annat han har postat på forumet. skönt att nån iaf försöker göra nåt själv, fortsätt så ch2001!!
du är en fantastisk gemytlig trevlig man i sin bästa årUrsprungligen postat av marcus6971
Ensam kommer man ingastans alla måste hjälpa till om vi vill ha free tv
lägg den gammla comhem kortet i programmerare :wink:
kan du inte vara mer specifik och berätta vad scriptet i fråga gör och varför man ska köra det. o snälla skriv på engelska ifall du har svårt att bre ut dig på svenska.
det här script letar efter SA/UA på kortet men den är 1 år gammal man måste ändra lite saker
det är för att ni ska träna lite hur script funkar
Det är bara att testa då efter jobbet.