Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: total nybörjare

  1. #1
    nanabush
    Gäst

    total nybörjare

    Hejsan!
    Jag vill helt enkelt ha en hel del tips.
    Jag ska flytta till en lägenhet där man kan köra com hem genom box men jag vill ju inte betala för det och eftersom det inte går att knäcka så måste jag troligtvis köra boxer.

    Därför undrar jag vilken box man kan använda och vilket kort. vill haett som programmerar om sig självt och så vill jag veta vad det kostar.

    Väldigt tacksam!!!!!

    /Peter

  2. #2
    Tänk på att Boxer också byter system. Visserligen lär det ta ett uppåt halvår enligt ryktena (men vissa ar fått nya kort redan)
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    nanabush
    Gäst
    ok..så du tycker jag ska vänta ett tag och se innan jag köper något..för det vore jobbigt att köpa en om den sedan inte går att använda men man kanske kan använda samma?

  4. #4
    Det är väl mer att jag inte tror Boxers kort kommer knäckas i brådrasket. Så vill du inte betala vid systembytet så kanske det är mycket pengar att betala för en box som man använder i upp till 6 mån. Fast 6 mån är iag 6 mån..
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #5
    nanabush
    Gäst
    jo.. visserligen..vad ligger en box på i pris ungefär.. och ett självprogrammerande kort?

  6. #6
    En box utan abbonemang kan man kanske får för (gissar vilt) 1500:- och uppåt.

    tittade precis på netonnet.se och där var billigaste 1790:-

    kort, tjaa, en hundring för kortet och 500 pix för en programmerare om du inte har någon. eller om du hittar någon som gör ett åt dig..

    På sista tiden så har de varit snälla kod-mässigt. Inget byte sedan i början på november. Ett tag var dom elaka och körde bara ut filmkanalerna till de kort som betalade för dem. Så jag som har ett AU-kort för grundpaketet fick remota in koderna för Canal+. Men det gick ju det med. I början behövde jag aldrig remota, men sen djävlades dom, och nu är verkar det lugnt igen. Men mig stör det inte så mycket att jag får remota - med tillgång till forumet här har man snabbt nya koder att mata in

    Fast nu betalar jag (huga). Köpte en ny force-dekoder med hårddisk. Och dom är lite dyra för att jag ska slanta upp det bara sådär. Så jag valde att köpa den subventionerad och tog ett års abb på rubbet.

    Måste komma ihåg att säga upp det bara, missar man det så åker man automagiskt på ett år till. Otroligt dåliga villkor.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. Total nybörjare med en 7025a
    Av Bas_Lars i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 21:28
  2. Total nybörjare!!!
    Av bostero i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 18:04
  3. [LÖST] Total N00B
    Av Lukascool i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 10:40
  4. [LÖST] Total Newbie
    Av Jeppe i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 17:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss