Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 33

Ämne: sälja box?

Citat Ursprungligen postat av schuni
    Du kan använda boxen som klocka! Min används som klocka på kvällarna, hur bra som helst. Så skräpa ska den inte behöva göra i onödan.
    hahahah precis va jag oxå använder den till LOL!!!!!
    men ja skulle inte ´heller sälja den i dagsläget!

Klockan på boxen är faktiskt väldigt praktisk, den styrs nämligen av kabelTV:n, så den går aldrig fel. Enda gången den brukar gå fel är tiden kring sommar/vintertidsbytet.

Citat Ursprungligen postat av pandora
    Man kan köpa en ny för 495kr hos Com Hem, då man tecknar ett abb.

Så du får nog inte så mycket för den.

men prova att sälja den för 300:- eller nått.

Annars kan du ju lämna in den på myrorna om du inte vill ha kvar den.

Inge illa menat, men en Com Hem box är inte så mycket värd så länge Com Hem har kvar sitt erbjudande på 495kr.
    300:- är du helt tom i huvet? Sätt ut den på blocket för 1500 spänn och du har den såld inom en vecka.

2000-3000 skulle jag dock inte pröjsa.

495:- PLUS abb ja, det är två helt olika saker.

Siba säljer telefoner för 1:- alltså ska jag med din logik sälja min nya nalle för 50öre?

Ja herrejävlar mkt ska man höra.

cola72
    Gäst
    Såå nu skall vi vara glada.... Här skall vi inte kasta skit på varann.. Detta forum handalr om att hjälpa varandra,,, visa respekt... :lol:

Bor man i närheten av Malmö finns en box för 1200 till salu

http://www.annonseringdirekt.com/detail.asp?item=9208

jo den sista idioten e inte född = ) vill man rea ut boxen så varsågod men min stannar i vardagsrummet tills systemet e knäckt

Citat Ursprungligen postat av mhe
    Citat Ursprungligen postat av pandora
    Man kan köpa en ny för 495kr hos Com Hem, då man tecknar ett abb.

Så du får nog inte så mycket för den.

men prova att sälja den för 300:- eller nått.

Annars kan du ju lämna in den på myrorna om du inte vill ha kvar den.

Inge illa menat, men en Com Hem box är inte så mycket värd så länge Com Hem har kvar sitt erbjudande på 495kr.
    300:- är du helt tom i huvet? Sätt ut den på blocket för 1500 spänn och du har den såld inom en vecka.

2000-3000 skulle jag dock inte pröjsa.

495:- PLUS abb ja, det är två helt olika saker.

Siba säljer telefoner för 1:- alltså ska jag med din logik sälja min nya nalle för 50öre?

Ja herrejävlar mkt ska man höra.
    haha ja du frågan e om inte du ska ställa dej den frågan själv :wink:
    den där liknelsen med siba va så dum så dum
    en fråga du e inte så gammal va

som läget e nu e inte boxen värd särskilt mycket ju
    1500 e ett j-a önskepris ju
    visst den sista idioten e ju inte född än så testa att kränga av den för det
    faktum kvarstår att man kan köpa box av comhem för 495 om man tar ett abb
    och ett abb e ett måste om man vill ha bild :wink:
    hmmm då ska vi se en box a 495+ abb från comhem
    +garantier och sådant
    eller en box a 1500 från nisse i svängen+att jag lik förbannat måste ha ett abb+den finns ingen garanti på heller

nä tyvärr gubbs just nu e inte boxen värd änns de som den kostat bygga ju

men som sagt man vet ju inte vad framtiden har i sitt sköte så håll i boxen istället den e ju som sagt redan betald :wink:

E du dum eller Abbonemang på 6-12 månader e inte ett måste du kan titta månadsvis med en köpt box och ångrar man sig eller inte vill titta någon månad så är det bara att stänga av.........hejhopp du verkar vara en av dom där "idioterna" som inte verkar fatta att ett abbonemang är den ENDA anledningen är till de låga priserna på tex. telefoner och boxarna :lol:

Men när jag skaffade abonnemang nyligen sa dom att det var 12 månaders bindningstid oavsett om man skaffade abonnemanget med eller utan box. Har jag blivit lurad av comhem då som skaffade 8 favoriter i 12 månader för 129 kr/mån + box för 495 kr? Jag hade redan ett dvb-c kort i datorn så jag behövde egentligen ingen box.
    Ronny

Tänkte bara säga det att om jag känner Com Hem rätt så lär man inte kunna köpa box av dem utan endast hyra när man kan börja köra piratkort igen...
    La verdad es la verdad

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 21:30
  2. sälja min mottagare thomsom
    Av yani i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-07-08, 12:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss