hahahah precis va jag oxå använder den till LOL!!!!!Ursprungligen postat av schuni
men ja skulle inte ´heller sälja den i dagsläget!
hahahah precis va jag oxå använder den till LOL!!!!!Ursprungligen postat av schuni
men ja skulle inte ´heller sälja den i dagsläget!
Klockan på boxen är faktiskt väldigt praktisk, den styrs nämligen av kabelTV:n, så den går aldrig fel. Enda gången den brukar gå fel är tiden kring sommar/vintertidsbytet.
300:- är du helt tom i huvet? Sätt ut den på blocket för 1500 spänn och du har den såld inom en vecka.Ursprungligen postat av pandora
2000-3000 skulle jag dock inte pröjsa.
495:- PLUS abb ja, det är två helt olika saker.
Siba säljer telefoner för 1:- alltså ska jag med din logik sälja min nya nalle för 50öre?
Ja herrejävlar mkt ska man höra.
Såå nu skall vi vara glada.... Här skall vi inte kasta skit på varann.. Detta forum handalr om att hjälpa varandra,,, visa respekt... :lol:
Bor man i närheten av Malmö finns en box för 1200 till salu
http://www.annonseringdirekt.com/detail.asp?item=9208
jo den sista idioten e inte född = ) vill man rea ut boxen så varsågod men min stannar i vardagsrummet tills systemet e knäckt
haha ja du frågan e om inte du ska ställa dej den frågan själv :wink:Ursprungligen postat av mhe
den där liknelsen med siba va så dum så dum
en fråga du e inte så gammal va
som läget e nu e inte boxen värd särskilt mycket ju
1500 e ett j-a önskepris ju
visst den sista idioten e ju inte född än så testa att kränga av den för det
faktum kvarstår att man kan köpa box av comhem för 495 om man tar ett abb
och ett abb e ett måste om man vill ha bild :wink:
hmmm då ska vi se en box a 495+ abb från comhem
+garantier och sådant
eller en box a 1500 från nisse i svängen+att jag lik förbannat måste ha ett abb+den finns ingen garanti på heller
nä tyvärr gubbs just nu e inte boxen värd änns de som den kostat bygga ju
men som sagt man vet ju inte vad framtiden har i sitt sköte så håll i boxen istället den e ju som sagt redan betald :wink:
E du dum eller Abbonemang på 6-12 månader e inte ett måste du kan titta månadsvis med en köpt box och ångrar man sig eller inte vill titta någon månad så är det bara att stänga av.........hejhopp du verkar vara en av dom där "idioterna" som inte verkar fatta att ett abbonemang är den ENDA anledningen är till de låga priserna på tex. telefoner och boxarna :lol:
Men när jag skaffade abonnemang nyligen sa dom att det var 12 månaders bindningstid oavsett om man skaffade abonnemanget med eller utan box. Har jag blivit lurad av comhem då som skaffade 8 favoriter i 12 månader för 129 kr/mån + box för 495 kr? Jag hade redan ett dvb-c kort i datorn så jag behövde egentligen ingen box.
Ronny
Tänkte bara säga det att om jag känner Com Hem rätt så lär man inte kunna köpa box av dem utan endast hyra när man kan börja köra piratkort igen...
La verdad es la verdad