Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Strul med min nya thomson dti-2000

AndersW
    Gäst

Strul med min nya thomson dti-2000

Jag köpte en sådan för några dagar sedan då jag var halvt missnöjd med min nokia212t och så ville jag ha en i sovrummet också och slippa trådlös överföring som stör ut massa annat i huset.
    Men nu köpte jag en sådan med grundutbuds-abonnemang a' 149:- men ändå så har jag tillgång till alla kanalerna som canal+ osv. Är detta bara kortvarigt test eller dylikt eller har de gjort fel?

För övrigt så vill jag veta hur jag programmerar in nya koder till mitt andra kort i just den boxen och tyckte det var onödigt att göra två trådar om det.....

boxer brukar bjuda på en månads fri visning.
    len trut fina ord å en stor påk bakom ryggen.

Canal+ kommer att fungera upp till 14dagar..

det är bara en provtitt sedan frågar de dig i fall du vill välja till c+

AndersW
    Gäst
    aha, det kunde man ge sig fan på Jaja, nu funkar den med nyprogrammerade kortet iaf, men är det någon som vet om det har varit strul med denna box vad det gäller sk guldkort? På min 212:a vet jag iaf att det inte funkar utan modul

Jag har en DTI 2000 och eftersom jag har guldkort och en 3.3 brännare sedan min (analoga) paraboltid så använder jag guldkortet fortfarande, det fungerar men efter ett tag så får man dra ut kortet och sedan sätta i det igen.. Ibland kan det fungera i 15h ibland bara 2h men jag har mycket sällan behövt resa på mig när jag sitter och kollar på TVn, eftersom Boxer kommer att byta system snart så är jag inte så sugen på att köpa ny brännare och kort. Som sagt det fungerar men för den kräsne som inte vill resa på sig är det inte att föredra..

/en som kan leva med problemet..

Liknande ämnen

1. Thomson DTI 2000
    Av Micke64 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 17:11
  2. Thomson 2000
    Av ops i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 22:09
  3. [LÖST] Thomson 2000
    Av Thunderstruck i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 10:45
  4. Thomson DTI 2000
    Av RW800 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 23:10
  5. [LÖST] Thomson DTI 2000 AU ?
    Av stensik i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-13, 07:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss