Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hjälp!!!!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Hjälp!!!!

Har precis köpt en @sat Prestige ECI 9500S

http://www.satellitesuperstore.com/prestige.htm

Har en Infinity USB brännare och har brännt ett guldkort till min flickvän till hennes box och de funkar för henne, men nu när jag ska bränna det till denna boxen med samma filer så har jag lagt in provider i morphex och gjort filerna till funcard, men sen när jag lägger in kortet i boxen så låser sig boxen bara :-(

Nån som kan hjälpa lite

Varför ska du köpa sån udda box då?

Chansen att någon annan har en likadan är minimal, själv hade jag inte hört talas om den.

Fungerar ditt funcard i hennes box?
    Fungerar hennes gk i din box?
    Fungerar den med orginalkort?

Vad menar dom med "Global CAM", vad motsvarar det MM, MR, ICE eller vaddå?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

De va inte jag som köpte den, farsan köpte den eftersom han säger att den ska klara va alla system...

Har inte testat mitt kort hos nån annan men ska göra de...har iaf inget originalkort, men tv1000 kanalerna är iaf öppna vare sig jag har kort eller inte... :? Men ticket funkar inte, darför tänkte jag ha ett kort i...

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss