Jag har varit i kontakt med comhem en längre tid angående att köpa loss min box. Hela tiden har de gett mig olika besked så tillslut gick jag till butiken jag köpte den från. Jag hänvisade att jag blivit lovad av försäljaren som jag köpte den av att jag kunde köpa loss min box efter ett år och killen där ringde till återförsäljarsupporten.

Där lovade comhem att jag skulle få köpa en ny box för 495:- om jag förlängde med 12 månader. Jag skulle själv ringa till comhem dock sa dom. Så det gjorde jag, och satt ca 40 minuter i telefonkö innan jag kom fram. När jag kom fram sar kärringen på Comhem, Ann tror jag hon hette, att jag inte kunde köpa en box för 495:- utan var tvungen att betala 995:-.

Då blev jag tokig och bad om att få bli kopplad till återförsäljar chefen. Då kopplade hon bort mig.

Kan man inte vända sig till konsumentverket på nått sätt? Börjar bli riktigt förbannad på Comhems bedrövliga kundtjänst.