Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Thomsonbox från ElGiganten

  1. #1

    Thomsonbox från ElGiganten

    Tjenare,

    såg precis Elgigantens/Viasats reklam på TV3 och blev nyfiken på detta paket
    (Thomsonbox, 40cm miniparabol och en Siemens C45 mobiltelefon för 1kr).

    Hittar dock inte den information jag vill ha på Elgigantens hemsida Först och främst, vad heter box-modellen? Undrar självklart även om det är ett vettigt köp om man ska köra guldkort (eller vad behövs för kort?) i den?

    Har ComHem nu, men det vore ju trevligt med lite fler kanaler

  2. #2
    Verkar ju inte va några höjdar grejer det där. Du binder ju dig till att betala för ViaSat Guld i 2 år (24*269+390) vilket kostar 6846:- och om man ska tro infon på sidan går det inte att ha CD kort i den.

    Digitalt Nordenpaket med Force 1155 på www.netto.nu för 4995:- blir ju billigare i längden.

  3. #3
    Ahh, bra att man fick ett seriöst svar iaf, det tackar jag djupast för JohanF... =) Ja tror ja får va utan Disney Channel isf.. haha ops: :lol:

  4. #4
    Köp en Samsung 9500
    Verkar vara en av dom bästa mottagarna på marknaden

  5. #5
    I dom test jag sett har Force 1155s fått högst betyg. Om jag förstått saken rätt ska man ha en patchad sammy om den nu ska va nåt att ha.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  6. #6
    Smuggler
    Gäst
    Håller med lynott.
    Jag kör Samsung DSR 9500 VIA CI och jag plockar in allt på både Sirius och Thor med hjälp av GK och season/ConaxEmu. Mycket smidig och lättanvänd mottagare.

  7. #7
    Jag tar in samma med min Force.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  8. #8
    Det går inte heller att remota en thomson motagare ifall det skulle behövas!!
    Jag har iaf inte lyckatts göra det på mina föräldrars thomson box!

  9. #9
    Palander
    Gäst

    Thomsonbox ... funkar inte så bra med pirat kort..

    Thomson går det inta att köra Guldkort i.. Jag har i alla fall inte lyckats att få nått guldkort att fungera till Thomson... Det ända som funka till min Thomson var Funcard... Men för ett tagsedan så sluta även mina funcard att fungera på Thomson.... Jag skulle råda dig köpa Sagem eller Nokia.. eller kanske ännu bättre nån begangnad boxer,,, ... Om de är nån annan som har nått kort som fungerar till Thomson så hör gärna av er ,,,

  10. #10

    Re: Thomsonbox ... funkar inte så bra med pirat kort..

    Citat Ursprungligen postat av Palander
    Thomson går det inta att köra Guldkort i.. Jag har i alla fall inte lyckats att få nått guldkort att fungera till Thomson... Det ända som funka till min Thomson var Funcard... Men för ett tagsedan så sluta även mina funcard att fungera på Thomson.... Jag skulle råda dig köpa Sagem eller Nokia.. eller kanske ännu bättre nån begangnad boxer,,, ... Om de är nån annan som har nått kort som fungerar till Thomson så hör gärna av er ,,,
    Jag hade ett Guld kort i mina föräldrars Thomson box funkade skit bra tills nu när viasat ändrade kodning!!
    Om du öppnar en hexfil i z10editorn så kan du ändra alternativ på box jag kommer inte ihåg vilken jag körde med men du får testa!!
    //T

Liknande ämnen

  1. Thomsonbox för comhem
    Av yz44 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-07, 21:12
  2. låst thomsonbox
    Av jaimeestocolmo i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-22, 16:45
  3. Thomsonbox
    Av goldcard1 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-05, 12:07
  4. [LÖST] Thomsonbox
    Av hakansson i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-03, 08:10
  5. Ticketkod i Thomsonbox?
    Av dempa i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-11, 19:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss