Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Pirat Boxer

  1. #1
    Gimpen
    Gäst

    Pirat Boxer

    Har precis beställt en Sagem ITD632 och ett piratkort "model ?" Beställt från netonnet och där kan man inte avbeställa.
    Kollat runt lite i forumet och läser till min fasa att dom ska byta system, va nu det innebär vet inte jag. Kommer jag inte kunna nyttja min box och kort eller vad kommer hända?

    Tacksam för svar

  2. #2
    Visst är det så. om ett halvår, nästa månad eller om ett år, så kommer du blli tvungen att betala för ditt tv-tittande om du inte nöjer dig med gratis-utbudet.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    Va? Köpt kort av nasare? Då hoppas jag att du inte betalat mer än ett par hundringar......förresten är mitt tips att det kommer att dröja ett bra tag innan nya systemet tas i drift...boxen du köpt är helt OK.

  4. #4
    Gimpen
    Gäst
    Vå fan, lät inge.bra.

  5. #5

    Re: Pirat Boxer

    Citat Ursprungligen postat av Gimpen
    Har precis beställt en Sagem ITD632 och ett piratkort "model ?" Beställt från netonnet
    Tror inte så mkt på att netonnet säljer piratkort till sina boxar..

  6. #6
    Gimpen
    Gäst
    Fan du e inte lite smart...... Självklart går det inte köpa piratkort på netonnet.

  7. #7
    @gimpen
    men.... öh... du skrev ju så.

  8. #8
    när man läser det rakt av står det att box och kort köpts på netonnet, men man tolkar syftningen rätt i nästa läsning och fattar att du köpt kortet löst...

Liknande ämnen

  1. Pirat med Boxer?
    Av scottlos i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 18:31
  2. Pirat Bay!
    Av Tinge i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-24, 19:55
  3. Kommer pirat kort till boxer!!
    Av jonte87 i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 13:22
  4. AU(Pirat)
    Av icep87 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-21, 22:41
  5. pirat.tv
    Av TheVaran i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-11, 07:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss