Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Keycars.dk FEJK!!!

  1. #1

    Tack Tack Spektraz

    tack för all hjälp nu går det som det skall fy skäms keycard som lurar folk med att säga att dom har nya m2-kort när det är dom gammla
    fick info av spektraz att köra upp date han är guld värd!tack för all hjälp!
    dicko!

  2. #2

    Re: Tack Tack Spektraz

    Citat Ursprungligen postat av dicko
    tack för all hjälp nu går det som det skall fy skäms keycard som lurar folk med att säga att dom har nya m2-kort när det är dom gammla
    fick info av spektraz att köra upp date han är guld värd!tack för all hjälp!
    dicko!
    Vore jag dig så skulle jag kontakta dom å fråga vad dom menar med att skicka dom gamla korten . För dom lär ju inte ha tagit betalt för de gamla priset som var 320 om jag kommer ihåg rätt "de nya så kallade korten " vill dom väll ha 400 för eller så
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  3. #3

    Keycars.dk FEJK!!!

    Jag och dicko har haft långa telefon samtal ang hans kort vi testade allt

    han fick alla mina filer han lånade en nokia 9802s boxer bara för att jag

    hade det vi testade olika brännare etc blev ju rätt korångligt över tele

    men jag bor ju i Växjö och dicko på gotland sen kom jag med förslaget

    UPPDATERA ditt M2 KORT man vet ju aldrig faktum var att det visade sig

    ju vara så att keycard.dk skickar ut gamla M2 kort så om det är någon

    som inte fått det att fungera testa att uppdatera kortet...


    MVH John :twisted: fri tv mycket viktigt!! :twisted:
    MVH John
    Växjö
    -------------------------------------------------------------------------------

  4. #4
    Kan upplysa hern om att mit M-II kort är ca 8 måndarer gamalt och jag köpte det från keycard.Glor på CD utan problem... Så pga av att kortet är gamalt så fungerarde väl inge sämre vad jag märkt iaf....
    --> NOLLTOLERANS <--

  5. #5
    :-( Fonkar tdet intte med dem gamla kort jag kanche har blivit lurad jag har en Infinity UBS Phoenix compatible ock får ei nogot bild på conaxs

  6. #6
    En väcka SEN fick jag mina korrt fron keykard öck jaghar infinity USB phoenix men det klance är bort kastade pengar NY skall jag bada bastu ock dricka kosken o kasta kniv.

  7. #7

    keycard

    Jag fick mitt m2 kort från keycard förra veckan o det funkar suveränt.. utan att uppdatera det.. Har mp3.5

  8. #8

    Re: Keycars.dk FEJK!!!

    Citat Ursprungligen postat av spektraz
    faktum var att det visade sig

    ju vara så att keycard.dk skickar ut gamla M2 kort så om det är någon
    var står det att det skulle vara MII v.2 då?? :roll:
    dom har ju skickat ut det som dom har haft på lager, eftersom att försäljningen förmodligen dog när nyckeln släcktes, så då var det int lönt att införskaffa nya kort. :wink:

  9. #9
    Rattle
    Gäst
    Har ni inte fattat att det är samma hårdvara och att uppdatering finns till dom gammla får ni skylla er själva! Det är ju ingen hemlighet direkt och har varit känt sedan första timmen dom släppte filerna med conaxnyckeln!

    /Rattle

  10. #10
    Rattle
    Gäst
    Eftersom du själv kan uppdatera kortet ser jag inget konstigt att du fick ett "gammalt" kort. Den enda konstiga är ju att du fått för dej att då blivit blåst vilket iofs förmodligen beror på att du är detsamma redan ifrån början.

    /Rattle

Liknande ämnen

  1. ny kod 22 ligger ute (tydligen fejk)
    Av Dizzy_dan i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 00:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss