Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Godnatt

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Godnatt

Pa gsmforum.info har de en trevlig foreteelse, de onskar varandra godmorgon, godnatt osv. Kan vi ej infora detsamma pb comhit. Jag kan tom skriva det pa grekiska: Kalispera. Forslag: 06 till 10 godmorgon, 10 till 18 goddagens,18 till 23 godkvall. Resten kan ni rakna ut sjalva. Asg

Tycker inte det är nån bra ide.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

monkey_revenge
    Gäst
    @flodis79
    Bra idé, har själv grunnat på detta men ej vågat öppna upp det till diskussion pga hägrande gult/rött kort eller tom avstängning. Jag känner till Ken Laszlo och vad han har gjort för musikbranschen kan Brorsan Springsten bara drömma om. Lol. Ken Laszlo är alltså en ständigt-online-person på gsmforum.info.

@T-bird
    Kan ni inte undersöka hur detta kommer att påverka postningsfrekvensen.

@rejj
    Du också

@JohanF
    Även du

@monkey_revenge
    Ja jag vet att jag kommer med konstruktiva förslag.

Se detta som ett öldrickarinlägg och behandla det därefter.

NOLLTOLERANS
    (mot denna sortens inlägg)

Fy f-n

Jag håller med JohanF i detta.

Jag har aldrig vart på gsmforumet men jag vet var grundarna kommer ifrån och där har dom morgon/lunch/middag/kvälls + ett antal till däremellan trådar och jag vet inte om man får ett bättre forum på det sättet, det brukar vara samma folk i alla och dom som inte säger nått annars gör det inte där heller.

Den ända fördel som jag kan se det är om man får folk att börja prata med varandra och därigenom skapa en gemenskap.

Jag har vart på forum där man öppnat en speciell avdelning bara på helgerna där man kunnat sitta och fyllesnacka, posta historier odyl, men det kan man använda "övrigt" till om man vill

Alla förslag på hur man kan skapa mer trivsel är välkomna
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Nope!! Börja inte med det ofoget. Det tillför inte nånting.

@alvar
    OK. Vi säger God natt till detta ämne!

c-c c-c c-c

Liknande ämnen

1. Viasat snart godnatt!!!
    Av volvo855 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-02, 18:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss