Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: Få igång guldkort

Det är Guldkort.

Jag har nu gjort förljande;

Lästa av GK:et
    Fått fram en ee_prom fil.
    Tagit den i Parabolnisses editor och skapat en provider fil.
    Tagit provider filen i Morphex och den har tagit Senda\Boxer på Autoditect och jag har låtit alla inställningar vara och valt funcard slipstream.
    Tog Ext filen som jag fick från Morphex och dom två filerna från slipstream100 (flash och int)
    Och nu har jag brännt filena.
    Detta ska väll funka...jag kan inte testa nu för boxen ligger 1 mil här i från så det är derför jag måste få exat rätt.

Om ma tar ee_prom som man har fått från Morphex i parabolnisse så kommer det upp ca 6 st staplar på vänster sida med en massa sifror och det står att det är senda. Då kan väll detta stämma?!

Om du kollar på vänstersidan så ska 010C00 finnas, klicka på den så ser du nycklarna kolla då att 0B finns med.

Om det ser bra ut så ska det fungera.

1 mil är väl inget eller cyklar du
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Japp nu funkar de!!!
    Tack T-bird!

Liknande ämnen

1. Få igång DM-600C
    Av shadow i forum Com Hem
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 23:49
  2. Pentacard är igång
    Av Deas i forum Canal Digital
    Svar: 133
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 00:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss