Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: INFO om nya Boxer systemet

INFO om nya Boxer systemet

Tja!

Har tankar på att köpa en boxer och skaffa kort + kortläsare.
    Hört att Boxer är på gång att byta till ett nytt system :shock: , vilket ju säkerligen kommer ställa till det endel för alla oss "free riders".
    Dags att reda ut alla frågetecken kring detta nya system...
    Välkomna in med era frågor/svar/inlägg här...

Någon som vet NÄR Boxer kommer byta system?

Någon som vet innebörden med det nya systemet??

Fridens!

Jag tror inte att det finns nån (som inte är anställd hos Boxer) som vet när bytet kommer att ske exakt, men de flesta vet nog vad bytet kommer att innebära, nämligen att vi inte kommer att kunna kolla gratis ett tag framöver, tills det nya systemet knäckts, om det ens någonsin kommer att knäckas.

Jag har också en fråga:
    Man hör mycket om ComHems nya system, att informationen på korten är krypterad med RSA kryptering och så vidare, men vad vet vi om Viaccess2 egentligen? Har inte sett någonting om det (men så har jag ju inte letat heller, kan ju bero på det).

Ni kan ju gå med i UCS2000 och hjälpa till att knäcka via2 (försöka knäcka).

Gå till : http://keysearch.da.ru/
    Klicka på den svenska flaggan.

Om man inte kan någonting om knäckning, så kan man iallafall hjälpa till med att bidra med lite datorkraft.
    De´finns bara ett äkta GRÖNVITT lag, nämligen MESTA MÄSTARNA Västerås SK/BK.

Jag gick med för ganska länge sedan men det har inte hänt något än..
    Brukar det ta lång tid innan dem aktiverar användare..nån som vet?
    Jag kan inte gå med igen då står det bara att jag redan är medlem..!!

-> DRA NU ERT STRÅ TILL STACKEN OCH HJÄLP TILL!!!!

Vad förväntar du dig ska hända?
    Kan du inte logga in?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

@wiener + andra nyreggade

Deras mailserver har vart nere sen före jul, därför har inga inloggningsuppgifter kunnat skickas

Det finns 2 sätt att lösa det

1.. Vänta tills den är uppe igen och det kan tydligen ta ett tag till.

2.. Regga sig på Vkeys forum och skicka PM till MarcoH64
    Adress: http://vkeys.x25.net.ru/forum/index.php

Här är ett klipp på den text som är utlagd i ämnet samt vad man skall ingå i PM:et
    New Members
    For new members the same procedure as for a lost password will be in place until we got the automated procedure working again. Please send a PM to MarcoH64 with the following information: Date registered, mail address used for registration. You must have completed the registration procedure as described on http://keysearch.da.ru BEFORE you ask for the welcome mail and password in PM.

Please note that this is a manual process and it could take 1 or 2 days to handle your request. Also these passwords have been send out manually, so your current password will be known to the administrators, please change it on your first visit to our site, and keep a note of your new password on a safe place.

Mails will be send from the mailaddress Ucs2kadm@hotmail.com so make sure you don't block that address or treat it as spam. Please don't send any mail to this address, it will not be viewed.
    Orkar inte översätta men notera att detta manuella mail kommer från en HOTMAIL adress, om ni skulle ha några spamfilter mot det, det går heller inte att skicka mail till den adressen.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

finns det någon som har hittat koder/nycklar till viacess 2?
    vilka system andvänder viacces 2?
    nu när viasat byter i slutet av måanden så undrar jag om det finns koder/nycklar til detta system (Videogard)?

Finns ingenting, varken till via2 eller videoguard
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Det finns via2 kort v.2,3/2,4/2,5.Första två är knäckta.

men var finns filerna?

Liknande ämnen

1. Prog.info comhem/canal digital/boxer
    Av baron1 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-15, 20:22
  2. [LÖST] när kommer nya systemet till boxer ?
    Av spinx i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-20, 21:20
  3. Info om boxer nya kort till våren
    Av seullim i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-28, 12:53
  4. Nya systemet
    Av puppa i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 17:15
  5. [LÖST] nya systemet
    Av -Raz0r- i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 18:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss