Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Com*** eget brännarprogramm...

  1. #21
    MOJJE10
    Gäst
    jag har varit i trollhättan i 31 år....och jag har hört en massa skit
    verkar som comhem har gjort det lite jobbigt för oss alla som försöker.
    ha en bra dag nu alla !!!!

  2. #22
    (Va) är alla döva på saab ni har inte hört ett shite.
    passa på här i forumet att komnicera med varandra !!!! haha

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    103
    Tackad
    10 gånger

    Re: Com*** eget brännarprogramm...

    Citat Ursprungligen postat av mister_no
    ...för 25000:-

    Hörde idag på jobbet att en snubbe i GBG har fått tag på koppian på COM*** eget brännarprogramm. Överväger att sälja för 25000:-. Annars ska han börja med p kort. Ska kosta 1300:- med 1 års garranti. Enligt snacket skulle det ta 5 timmar att bränna 1 kort.
    Jag är inte intresserad av att köpa det för eftersom jag inte kan leva med tanken på att "polisen kommer att knacka på dörren närsomhelst". Men är intresserad av att köpa kort om han nu bestämmer sig för att behålla programmet och börja bränna själv.

    Ska ev. veta mera nästa vecka. Återkommer med mera info.
    Höres...

    Mvh
    Mr.NO

    hahahahahhahahaha det var det roligaste jag hört

    det tar inte ens en kvart att bränna en 4,7GB dvd skiva och det ska ta 5 timmar för att bränna några KB

  4. #24
    Om man använder 9600 bps som ju inte är så ovanlig över serieport, även om det är stenålders - så kommer man på den tiden kunna skicka över 21,6 Megabyte. Stoooora kort, gammal teknik

    edit: Använder man 115200 bps så hinner man få över 259,2 Mbyte

  5. #25
    Jobbar också på SAAB sen 5 år tillbaks ( 9 3 dörrar) och har fan inte hört nåt om nåt sånt program

  6. #26
    jeeboy
    Gäst
    Jag jobbar på volvo och vi har ett par tusen fler anställda än saab men inte fan har jag hört sånt skitsnack.

  7. #27
    Jag jobbar pa trabant i trelleborg, och kanner folk pa lexus i lycksele, skoda i storuman, nissan i norrkoping och aston martin pa merkurius men ingen har hort nagot.

  8. #28
    vad roligt at vi får veta vart ni alla jobbar på för "slav" fabriker...men räcker det inte nu? :lol:

  9. #29
    Jag jobbar också på Saab. Ergo2 9-3,9-5 linan, det är väll bättre att höra vad som händer än att bara klaga på nån som hört nått. Jag hör av mig när jag fått mitt kort, minn granne håller på att fixa ett kort till sig för com-hem funkar det hos han slår jag till och då ska jag bara komma hit och skratta åt er.

  10. #30
    Sedan när började SAAB syssla med kort?????? Det är väl ungefär lika sannolikt att ni montörkolleger skulle hitta lösningen som om det plötsligt skulle uppdagas att alla icke bilfabriksmänniskor på Comhit jobbade på Clas Ohlsons teknikservice och satt där och knåpade bland Torx-mejslar och skrivarkablar.

Liknande ämnen

  1. CS och eget kort
    Av electronaut i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 22:16
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 08:57
  3. Starta Eget
    Av karl48 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 18:54
  4. [LÖST] fixa ett eget Viasatguld kort?
    Av cool2004 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 15:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss