Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Atr

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Atr

Har försökt göra ett CN kort på ett M2 kort jag nyligen köpt på keycard. Men har provat allt men inget funkar. ibland så får han ingen ATR och ibland så säger han att det inte är rätt info på kortet... Helt plötsligt så står det att kortet är programmerat men funkar iaf inte... har en brännare från ad teknik... uppdaterat till v 1,9.. har provat att uppdatera korten men inte äns det funkar utan får bara samma om att ATR inte finns... Då det funkat att bränna så har jag brännt med poenix läge i... kan jag ha förstört mitt kort eller nått?? HJÄLP!!

1

Läs på stoptop's sida :wink:

De är A och O .Med programeringer gör du fel ingen bild prova att köra upcom1 eller 2 när de är klart . Kör in filerna med mp3,5 ställd i phonenix läge kör sedan scriptet i phonenix läge . De finns massor av folk som köpt nya m2 kort som visat sig vara av den älder sorten som kräver att man gör en körning av upcom1 eller 2 eller vart man nu har sin programerare in kopplad
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss