är det någon har testa den? :wink: :wink: :wink:
kortet svara på detta program :wink: :wink: :wink:
är det någon har testa den? :wink: :wink: :wink:
kortet svara på detta program :wink: :wink: :wink:
Har du inte fattat än att du inte lär "hitta" nått skript eller program på nätet??? Vill du ha ett program eller skript får du göra det själv!
/Rattle
det finns många program som du eller någon annan har :wink: :wink:
tar det lite lunget Rattle :wink:
så snack inte om jag ska göra nya program
:wink: :wink:
Rattle hehehehe
kan du Rattle säge till mig vem du är . jag vet att du kommer från guldkort :wink:
va tyst bara .....har inte sett ngt vettigt inlägg från dig än..mer än att du bara klagar och smutskastarUrsprungligen postat av Rattle
Kan inte göra mer än att instämma i det du säger :wink: Rattel lägg ner smutskastning osv du ger hela forumet dåliga vibbar............
mjo, jag tycker också du ska trappa ner på dina inlägg.
jo rattle borde lungna sig lite tycker jag oxå han gör inget annat än klagar!!!
Men det var väl fan vad alla jiddrar och klagar. Ni som gnäller på Rattle är ju inte bättre ni. Och inte jag heller eftersom jag skriver detta.![]()
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Hmm... Jag tycker ju närmast att Rattle förklarar verkligheten för en del som oftast svävar ut i det blå.
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
Guldforum har jag aldrig varit på och vill inte heller! Att ni inte förståt det vettiga i mina inlägg kan ju inte jag hjälpa! Ett flertal gånger har jag försökt leda er in på rätt väg vid era experiment, men ni fattar ju absolut noll!
Jag vill dock berömma ch2001 för hans enorma glödTyvärr räcker det inte till för att få fyr på comhemkortet
![]()
/Rattle