och då rattle eftersom du vet så mycket och snackar som om du har knäckt systemet själv så kan ju du berätta för oss puckon vilken väg som e rätt då eftersom du vet det!!
och då rattle eftersom du vet så mycket och snackar som om du har knäckt systemet själv så kan ju du berätta för oss puckon vilken väg som e rätt då eftersom du vet det!!
jag vet att Rattle har helt rätt och jag vet att Rattle mycket kundskaper om olika kort :wink: :wink: :wink: :wink:
jag hoppas att du hjälp oss alla och vi alla hjälper dig för att knäcka comhem :wink: :wink: :wink: :wink:
Rattle är en av de få vettiga som figurerar på det här forumet och honom skäller ni på? Hehe, fanemej sanslöst det här stället! Hårfin skillnad mellan detta forum och n.e.s.
hehe
FAKTA: Man kommer ingenstans med bara entusiasm och hopp. Förstå att det inte är en videokasett från 80-talet det handlar om utan state of the art inom smart card säkerhet.
hehe
Oavsett vad "Rattle" har för kunskaper, så är flera av hans inlägg j@vligt dryga. Ändra attityd så får vi ett trevligare forum :!:
Inte så konstigt kanske med tanke på att många här finns där också. :wink:Ursprungligen postat av arkad
Ursprungligen postat av Rattle
istället för att leda oss i rätt väg kan väl du ta o fixa det......om du nu e så kunnig som du tror att du e....led inte utan visa den rätta vägen...
Nä! Nu får det va nog.
sup jeeeeeeeeeeUrsprungligen postat av jeeboy
Tiggare undanbedes i alla sammanhang!
Vill nå få nått utan ansträngningar så är det bara att betala, jag nöjer mej med 500kr/timmen
/Rattle