Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 40

Ämne: Backdoor keyrter

och då rattle eftersom du vet så mycket och snackar som om du har knäckt systemet själv så kan ju du berätta för oss puckon vilken väg som e rätt då eftersom du vet det!!

ch2001
    Gäst
    jag vet att Rattle har helt rätt och jag vet att Rattle mycket kundskaper om olika kort :wink: :wink: :wink: :wink:

jag hoppas att du hjälp oss alla och vi alla hjälper dig för att knäcka comhem :wink: :wink: :wink: :wink:

Rattle är en av de få vettiga som figurerar på det här forumet och honom skäller ni på? Hehe, fanemej sanslöst det här stället! Hårfin skillnad mellan detta forum och n.e.s.
    hehe

FAKTA: Man kommer ingenstans med bara entusiasm och hopp. Förstå att det inte är en videokasett från 80-talet det handlar om utan state of the art inom smart card säkerhet.
    hehe

Oavsett vad "Rattle" har för kunskaper, så är flera av hans inlägg j@vligt dryga. Ändra attityd så får vi ett trevligare forum :!:

Citat Ursprungligen postat av arkad
    Rattle är en av de få vettiga som figurerar på det här forumet och honom skäller ni på? Hehe, fanemej sanslöst det här stället! Hårfin skillnad mellan detta forum och n.e.s.
    Inte så konstigt kanske med tanke på att många här finns där också. :wink:

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Guldforum har jag aldrig varit på och vill inte heller! Att ni inte förståt det vettiga i mina inlägg kan ju inte jag hjälpa! Ett flertal gånger har jag försökt leda er in på rätt väg vid era experiment, men ni fattar ju absolut noll!

Jag vill dock berömma ch2001 för hans enorma glöd Tyvärr räcker det inte till för att få fyr på comhemkortet

/Rattle

istället för att leda oss i rätt väg kan väl du ta o fixa det......om du nu e så kunnig som du tror att du e....led inte utan visa den rätta vägen...

jeeboy
    Gäst
    Nä! Nu får det va nog.

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jeeboy
    Nä! Nu får det va nog.
    sup jeeeeeeeeee

Rattle
    Gäst
    Tiggare undanbedes i alla sammanhang!
    Vill nå få nått utan ansträngningar så är det bara att betala, jag nöjer mej med 500kr/timmen

/Rattle

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss