Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 40

Ämne: Backdoor keyrter

Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Tiggare undanbedes i alla sammanhang!
    Vill nå få nått utan ansträngningar så är det bara att betala, jag nöjer mej med 500kr/timmen

/Rattle
    Tråkigt med dryga personer. Var har ödmjukheten tagit vägen?? :roll: :roll:

ch2001
    Gäst
    jag nöjer mej med 500kr/timmen :wink: :wink:

snälla Rattle vi snack om Free tv inte betala för den :wink:

Och vips så har detta blivit ett tävlingsforum i stället för ett hjälpforum... :wink:

Ang. diverse inlägg i forumen

Jag vet inte men rätta mig om fel
    Om nu Rattle är samma som på många andra forum är det ju faktiskt en kille som har mycket kunskap om detta med kortsystem.
    Så till alla er som skriver en massa inlägg om div prog och script som skulle flankera runt på nätet.
    Jag har under mina 10 år med kort som hobby aldrig hittat något " nyttigt "på webben , utan genom vänner och bekanta med samma intresse brukar finna saker till slut .
    Den andra modellen är när ni hållit på tillräckligt länge så ni själva kan tillverka hårdvara eller programmera eller skriva script.
    Då kan man också bedömma om nåt äe vettig eller inte.
    Det jag vill säga är : Tänk efter innan ni skriver inlägg om saker och ting.
    Testa en fil själv (om ni nu tror att den fungerar ). Annars är det väl inte så konstigt att "nån" som hållt på länge tröttnar på alla dumma inlägg.
    För det är ju som så att ju mer man hållit på detså mer kunskap besitter man.

*** NiZZeH **** :!:

Alltså jag begriper inte varför folk inte förstår sig på konstruktiv kritik?

Det här är som någon sa ett hjälp forum, folk måste därför få tillåtelse att komma med "galna" ideer för att vi ska komma någonstans.

Sluta därför med komentarer som "så kan ni inte göra, ni fattar inte" Säg tex. "Det går inte därför att... gör så här istället". Det kallas konstruktiv kritik.

Visst får man ha åsikter men man behöver inte alltid skriva vad man tänker.

Vill nå få nått utan ansträngningar så är det bara att betala, jag nöjer mej med 500kr/timmen

/Rattle
    usch det här var väll rattles tråkigaste inlägg hittils 500 spänn i timmen.. Han e inte bättre än alla hutlösa kortnasare som finns på nätet.

så rattle du vill inte ens lösa det för din egen del?
    eller e det så att du inte kan?

free tv för alla utom rattle han vill betala dyr!!!!

Suck!! Håller med om att vissa av Rattles inlägg verkar jävligt dryga men i det här fallet måste jag försvara honom. marcus om du inte kan förstå ironin men en liten smilie som ser ut så här :wink: så ska du nog inte heller hänga på forum.

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    10 gånger

/Rattle
    nice one rattle.....

Citat Ursprungligen postat av Tommie
    Sluta därför med komentarer som "så kan ni inte göra, ni fattar inte" Säg tex. "Det går inte därför att... gör så här istället". Det kallas konstruktiv kritik.
    Problemet är nog snarare att folk som har kunskapen tröttnar på att förklara samma sak för 10:e gången. Även jag som inget förstår av detta kan tycka att det är tröttsamt att läsa samma sak, men det är ju ett mindre bekymmer, jag kan blunda.

Jag måste också försvara Rattle... men å andra sidan klarar han sig nog rätt bra eftersom han vet vad han kan. ch2001 har en otrolig entusiasm och verkar lära sig mer och mer. Han ska också ha beröm.

Annars ser det ut som man kan vänta sig, lite småputtrande rykten och alla går omkring och väntar på det stora genombrottet.

Men seriöst, den här kanal-lösa perioden har fått mig att fundera: är det så kul att titta på TV egentligen??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss