Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 40 av 40

Ämne: Backdoor keyrter

Citat Ursprungligen postat av frejac
    Citat Ursprungligen postat av Tommie
    Sluta därför med komentarer som "så kan ni inte göra, ni fattar inte" Säg tex. "Det går inte därför att... gör så här istället". Det kallas konstruktiv kritik.
    Problemet är nog snarare att folk som har kunskapen tröttnar på att förklara samma sak för 10:e gången. Även jag som inget förstår av detta kan tycka att det är tröttsamt att läsa samma sak, men det är ju ett mindre bekymmer, jag kan blunda.
    Det var lite det jag menade, man behöver inte alltid komentera, det går bra att blunda.

Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Tiggare undanbedes i alla sammanhang!
    Vill nå få nått utan ansträngningar så är det bara att betala, jag nöjer mej med 500kr/timmen

/Rattle
    Fy faan, DET var billigt, betrakta dig som anställd! :wink:

Citat Ursprungligen postat av frejac
    Sluta därför med komentarer som "så kan ni inte göra, ni fattar inte" Säg tex. "Det går inte därför att... gör så här istället". Det kallas konstruktiv kritik.
    Problemet är nog snarare att folk som har kunskapen tröttnar på att förklara samma sak för 10:e gången. Även jag som inget förstår av detta kan tycka att det är tröttsamt att läsa samma sak, men det är ju ett mindre bekymmer, jag kan blunda.
    Det var lite det jag menade, man behöver inte alltid komentera, det går bra att blunda.
    Fast om alla blundar så tror ju alla korkade "snillen" att dom har rätt, när dom får stå oemotsagda. Och dessutom dör forumet med allt skräp, ingen som masar sig hit när allt bara är trams.

padie
    Gäst
    Rock On Rattle.....

/padie

Följande slutsatser drar jag efter att ha läst den här tråden:

a) ch2001 är korkad och kan inte stava för fem öre

b) Rattle är klipsk och full utav kunskap men blir frustrerad när folk kommer med en massa dumma idéer som han vet aldrig kommer att funka

c) Även om någon kommer på en lösning så kommer han/hon aldrig dela den med er (i synnerhet inte ch2001) för ni är så förbannat blåsta

Citat Ursprungligen postat av Donkey Punch
    Följande slutsatser drar jag efter att ha läst den här tråden:

a) ch2001 är korkad och kan inte stava för fem öre

b) Rattle är klipsk och full utav kunskap men blir frustrerad när folk kommer med en massa dumma idéer som han vet aldrig kommer att funka

c) Även om någon kommer på en lösning så kommer han/hon aldrig dela den med er (i synnerhet inte ch2001) för ni är så förbannat blåsta
    Njää... ch2001 är nog inte korkad. Han har förmodligen ingen civilingenjörsutbildning och han KAN ha något annat språk än svenska som modersmål. Vi vet inte, men det spelar ingen roll. Han är väldigt entusiastisk och verkar lära sig mer och mer.

Om något någonsin knäcks så kommer det nog ut här på ett eller annat sätt.

ch2001
    Gäst
    Donkey Punch :wink:
    :wink:
    Donkey Punch är du hans advkat :wink: :wink:
    sluta knäla :wink: :wink:

Nä då, han klarar nog att försvara sig på egen hand alldeles utmärkt.

Men åååå vad gulligt. Om inte ni passar er så kommer min pappa och spöar er alla! suck!

sedan comhem bytt system till conax har i princip 50% av alla inlägg i detta forum gått ut på att smutskasta andra som vill lära sig eller försöker så gott de kan.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss