Det var lite det jag menade, man behöver inte alltid komentera, det går bra att blunda.Ursprungligen postat av frejac
Det var lite det jag menade, man behöver inte alltid komentera, det går bra att blunda.Ursprungligen postat av frejac
Fy faan, DET var billigt, betrakta dig som anställd! :wink:Ursprungligen postat av Rattle
Fast om alla blundar så tror ju alla korkade "snillen" att dom har rätt, när dom får stå oemotsagda. Och dessutom dör forumet med allt skräp, ingen som masar sig hit när allt bara är trams.Ursprungligen postat av Tommie
Rock On Rattle.....
/padie
Följande slutsatser drar jag efter att ha läst den här tråden:
a) ch2001 är korkad och kan inte stava för fem öre
b) Rattle är klipsk och full utav kunskap men blir frustrerad när folk kommer med en massa dumma idéer som han vet aldrig kommer att funka
c) Även om någon kommer på en lösning så kommer han/hon aldrig dela den med er (i synnerhet inte ch2001) för ni är så förbannat blåsta
Njää... ch2001 är nog inte korkad. Han har förmodligen ingen civilingenjörsutbildning och han KAN ha något annat språk än svenska som modersmål. Vi vet inte, men det spelar ingen roll. Han är väldigt entusiastisk och verkar lära sig mer och mer.Ursprungligen postat av Donkey Punch
Om något någonsin knäcks så kommer det nog ut här på ett eller annat sätt.
Donkey Punch :wink:
:wink:
Donkey Punch är du hans advkat :wink: :wink:
sluta knäla :wink: :wink:
Nä då, han klarar nog att försvara sig på egen hand alldeles utmärkt.
Men åååå vad gulligt. Om inte ni passar er så kommer min pappa och spöar er alla! suck!
sedan comhem bytt system till conax har i princip 50% av alla inlägg i detta forum gått ut på att smutskasta andra som vill lära sig eller försöker så gott de kan.