Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: vilka

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

vilka

vilka filer behöver jag för att programera ett (Fun Card AT90S2343+24C16) till ComHem digitalbox :?:

ComHem har nu bytt system

Det handlar inte om nya koder. Det finns inga nya koder
    I dagsläget går det inte att knäcka Conax (systemet som ComHem har börjat använda). Vi vet inte när det knäcks. Fråga därför inte.
    Det cirkulerar mycket spekulationer och gissningar på detta forum, och även på andra forum. Var vänlig, spekulera inte så mycket mer nu, och skriv inte era gissningar, utan försök hålla er till FAKTA!
    Vi är väldigt trött på att se samma fråga, varje dag, hela tiden. Därför kan det hända att vi tar bort ditt inlägg om du ställer en fråga som redan är besvarad.
    SÖK på forumet snälla! Underlättar för alla!

hur kan du missa den här texten när du kommer in på forumet!!!! :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Vad är det som får dig att tro att man kan använda ett sk Jupiterkort till Comhem?

Just nu är det bara orginal som gäller
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Vad är det som får dig att tro att man kan använda ett sk Jupiterkort till Comhem?

Just nu är det bara orginal som gäller
    jag bara undrade om det gick med det :?:

dumt svar

Citat Ursprungligen postat av marcus6971
    ComHem har nu bytt system

Det handlar inte om nya koder. Det finns inga nya koder
    I dagsläget går det inte att knäcka Conax (systemet som ComHem har börjat använda). Vi vet inte när det knäcks. Fråga därför inte.
    Det cirkulerar mycket spekulationer och gissningar på detta forum, och även på andra forum. Var vänlig, spekulera inte så mycket mer nu, och skriv inte era gissningar, utan försök hålla er till FAKTA!
    Vi är väldigt trött på att se samma fråga, varje dag, hela tiden. Därför kan det hända att vi tar bort ditt inlägg om du ställer en fråga som redan är besvarad.
    SÖK på forumet snälla! Underlättar för alla!

hur kan du missa den här texten när du kommer in på forumet!!!! :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
    jag har inte frågat om några nya koder jag fågade villka man behövde till (Fun Card AT90S2343+24C16)ComHem digitalbox och om ni kunde svara på frågorna som man frågar om så skulle man inte behöva sitta och leta bland alla duma svar.om du blir tröt är jag inte intreserad av :x
    du har säkert varit nybörjare på det här någon gång du med...
    så går det inte på dom kan du ju skriva det och vilka kort som man ska ha...MvH
    HotHot

Rattle
    Gäst
    Varför i helvete skulle någon bemöda sej och svara om du själv inte bemödar dej med och läsa tidigare inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????!!! !!!!!!!!!!!!!?????????????

/Rattle

Varför i helvete

Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Varför i helvete skulle någon bemöda sej och svara om du själv inte bemödar dej med och läsa tidigare inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????!!! !!!!!!!!!!!!!?????????????

/Rattle
    :twisted: för att det skulle ta flera dagar att titta på alla svar där dom talar om hur dum man är..jag menar att skriver man ett inlägg så är det 6av 10 svar som bara dret :-(

Liknande ämnen

1. Vilka kanaler kan jag få in?
    Av Denisov i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 13:52
  2. Vilka plugins har du?
    Av CharlieX77 i forum Dreambox
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 14:11
  3. Vilka USB DVB:er har bda stöd?
    Av maeron i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 14:30
  4. Vilka kanlaer kan man få?
    Av Snouser i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-05-11, 20:35
  5. vilka kort?
    Av jiimmy i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 19:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss