Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Varför ska det va sånt gnäll?

Hehe.. "fiskmåsar" den var inte dum :wink: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Re: Varför ska det va sånt gnäll?

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Många hackar på Rattle men han rätt i sak, men är kanske inte en så god pedagog. Läs vad han säger istället för att reta er på hur han säger det.

Klart man stör sig på hans dryga besserwisser attityd när man läser alla hans förnedrande, elaka och tykna inlägg. Sen kanske han har rätt i ett o annat, men lite jäkla hyfs och framförallt respekt för andra individer här på forumet är inte för mycket begärt av honom. :!:

jag har full förstålse för Rattle
    han har vid ett flertal tillfällen försökt förklara hur man ska gå tillväga för att ha en chans att attackera kortet

men de e ju ingen som lyssnar på honom ju
    istället kommer dårskapen och snikenheten fram
    med inlägg om att han ska göra jobbet osv osv
    faktum kvarstår alltså att de finns INGEN här som klarar av att änns stava till conax

där e jag själv inräknad ja
    för jag VET att när jag lärt mej såpas om conax och RSA att jag kanske skulle ha en mikroskopisk chans att fatta nått av det

så e de antagligen knäckt redan

problemet e ju att de finns väldigt många som på allvar tror att dom med några script som dom hittat på nätet ska knäcka comhem

till dom personerna kan jag bara säja VAKNA någon gång
    de kommer INTE att hända

de värsta e att när de kommer fram någon som kan saker på ett board som man kan bolla ideer med
    så skräms dom alltid till tystnad eller skräms bort till ställen där vi andra ALDRIG kommer att få tillträde
    de e ett förbannat konstigt fenomen de där tycker jag

ps här ska stå nått men de får vi se om de kommer fram vad :wink:

Lägg ner detta nu!!! :evil:

Självklart finns det rötägg bland 21000 medlemmar. Men kan vi hålla en anständig nivå så kommer alla trivas.

Ingen är bättre än någon annan. Vi har bara olika kunskaper.

Och jag säger varken bu eller bä till Rattle, ch2001 osv osv.

Lite hyfs och tanke bakom inläggen räcker. Vet man så vet man. Vet man inte, så frågar man. :P

Liknande ämnen

1. Nasare och sånt skumt!!!
    Av crille- i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 19:57
  2. VarfÖr?
    Av Carina i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 18:54
  3. [LÖST] varför
    Av code_name_viasat i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-18, 09:39
  4. Gnäll inte!
    Av Carina i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-03, 19:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss