Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hur många kort finns??

  1. #1

    Hur många kort finns??

    En liten fråga ang. Boxers kort... Jag hade ett abb., som sades upp för 2 år sedan.. Av nån anledning blev kortet liggandes kvar här hemma... Jag blev nyfiken och stoppade in kortet hemma hos en kompis, och vips så låstes hela utbudet upp på org.kortet..

    Kan det vara så att dom skickat ut ett nytt kort till någon annan abbonent med nycklarna som ligger på mitt gamla kort.. Detta kräver ju i sin tur att den nya abbonenten betalar för alla kanaler...

    Obs, kortet är inte moscat eller dylikt...

  2. #2
    Det troliga är väl att det är Boxers administration som inte fungerar, när ett abbonnemang sägs upp skall kortet returneras.

    Eftersom det inte gjorts och dom inte har klagat så tror dom väl att kortet fortfarade har en abbonnent.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    De var riktigt duktiga på att stänga av C+ för mig direkt efter de två provveckorna, iaf.

Liknande ämnen

  1. Kort finns
    Av bog i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 20:32
  2. Många mottagare - ett kort - carddoubler ???
    Av nissehult61 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 22:10
  3. M-II kort....finns att kö..?
    Av brasse i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 06:34
  4. [LÖST] många kort blir det
    Av Alt går om man vill i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-18, 10:53
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 19:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss