jo men Painlezz skrev ju att han fick in Big Brother med ett vanligt gammalt hederligt P-kort.Ursprungligen postat av blomman75
![]()
Förövrigt verkar hon "Olga" (RyskGöterborgskan) inte riktigt ha alla bestick i lådan. :lol:
jo men Painlezz skrev ju att han fick in Big Brother med ett vanligt gammalt hederligt P-kort.Ursprungligen postat av blomman75
![]()
Förövrigt verkar hon "Olga" (RyskGöterborgskan) inte riktigt ha alla bestick i lådan. :lol: