Citat Ursprungligen postat av blomman75
Fungerar hos mig med Kanske samma erbjudan som bjöds förra säsongen: En veckas gratis sändning men det är det ingen som kommer ihåg för då hade alla pirat kort 8) 8)
jo men Painlezz skrev ju att han fick in Big Brother med ett vanligt gammalt hederligt P-kort.

Förövrigt verkar hon "Olga" (RyskGöterborgskan) inte riktigt ha alla bestick i lådan. :lol: