Skall man inte kunna se NRK´s kanaler ? Om så är fallet..varför funkar det inte hos mig ? Allt annat funkar!
Skall man inte kunna se NRK´s kanaler ? Om så är fallet..varför funkar det inte hos mig ? Allt annat funkar!
Dom ligger inte under 010c30... Lägg till ident 010c00 (utan op/mk nycklar) så fungerar det
//sony
Jag har ident 010C00 inlagt..funkar ändå inte!Ursprungligen postat av sonkite
OP 08 skall ligga i också har jag för mig.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Det gör det oxåUrsprungligen postat av T-bird
Jag har 0-1-4-8 på 010C00...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag har provat med det mesta nu..bränt en ny provider (utan ändringar),Ursprungligen postat av fagerhultarn
laddat ner en "färdig funcardhex" från stopstop (en massa providers på den..flertalet ej användbara)..inget får NRK att funka!
Kan det bero på min antenn? Jag har Viasats lilla skitparabol..och helt ärligt en ganska medioker signal (går ej att justera till en bättre signal)
Ligger inte NRK på Thor.
Va? När man tittar på Viasats programguide så finns NRK med där!Ursprungligen postat av abloy
Kan det vara så att Du har en box med Conax i också? I så fall får du gå in på inställningar, programpaket och ändra NRK till Viasat eftersom dom krypterar i både Conax och Viaccess ;-)