Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: råd angående canaldigital

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

råd angående canaldigital

Jag har canal+ via kabeltv från canal digital men de erbjuder inte PPV / Säsongkortet i nätet då det inte är ekonomiskt försvarbart i små orter som den jag kommer ifrån. Jag har frågat om jag får byta kortet till ett kort som funkar i en satellitmottagare men det går inte utan jag måste i så fall skaffa ett TILL abonnemang på canal+ för att använda i satellitmottagaren *suckar* Inte så kul att betala för samma sak två gånger Därför undrar jag hur svårt det är att bränna kort egentligen? Jag är hyfsat teknisk rent generellt men har ingen erfarenhet av kortbrännande. Vad jag är ute efter är alltså att veta vad jag behöver för att bränna kort till den satellitbox jag kommer köpa (sagems) och vad jag får tag på det enklast?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Tyvärr är det inte så enkelt som det låtar att bara kopiera ett kort... Det är typ omöjligt... Och eftersom det inte finns några publika filer att lägga på t.ex. ett MII kort just nu så ser det lite mörkt ut...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. angående viasat
    Av gollen i forum Viasat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-09-02, 16:41
  2. angående boxer
    Av gollen i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 19:13
  3. angående mII prog. på st**st**??
    Av Svenljungaz i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-02, 15:06
  4. Angående ucs!!
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 19:38

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss