Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: nyckel 21

Finns det själv uppdaterade korten till cd? :roll:

Citat Ursprungligen postat av hhhoser
    Fungerar dom själv uppdaterade korten till cd? :roll:
    ????????????????????

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av hhhoser
    Finns det själv uppdaterade korten till cd? :roll:
    Kan du formulera din fråga lite bättre? Som t.ex. vilka kort det är du menar. Att bara säga "funkar som själv uppdaterade korten" säger inte så mycket.

Dock kan jag säga att det just nu inte finns några kända lösningar på att ha cd på piratkort.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Kan du formulera din fråga lite bättre? Som t.ex. vilka kort det är du menar. Att bara säga "funkar som själv uppdaterade korten" säger inte så mycket.

Dock kan jag säga att det just nu inte finns några kända lösningar på att ha cd på piratkort.
    Dock så kan jag säga att Deaaaaaas tuggar för mycket, för om inte Pentacard är en känd lösning, vad är då känd?

+ om man även räknar med cardsharing så har vi ju TVÅ kända lösningar.
    Dessutom så finns det minst 2 andra lösningar, dock ej "kända" 8)
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger

Re: *****************

Citat Ursprungligen postat av Xanoc

Dock så kan jag säga att Deaaaaaas tuggar för mycket, för om inte Pentacard är en känd lösning, vad är då känd?

+ om man även räknar med cardsharing så har vi ju TVÅ kända lösningar.
    Dessutom så finns det minst 2 andra lösningar, dock ej "kända" 8)
    Jo men Pentacard är Pentacard... Dyra som slacken... Men visst funkar det men det är ju M2 vi vill ha Eller varför inte på guldkort när vi ändå är igång och önskar
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Re: *****************

Jo men Pentacard är Pentacard... Dyra som slacken... Men visst funkar det men det är ju M2 vi vill ha Eller varför inte på guldkort när vi ändå är igång och önskar
    Håller med dig om priset + att dom grisarna leverar bara till hälften som har beställt...

Guldkort blir problematiskt då pic-proc. inte hanterar RSA :wink:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jag är medveten om att guldkort aldrig hade fungerat med conax... Men jag sa åxå "när vi ändå är igång och önskar"

Liknande ämnen

1. Ny nyckel
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:53
  2. [LÖST] op nyckel
    Av peter pettersson i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 17:04
  3. nyckel 20 och 21
    Av bb i forum Com Hem
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 15:34
  4. [LÖST] fri nyckel?
    Av whitetrash i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-10-14, 20:23
  5. [LÖST] Fri Nyckel
    Av aik i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 07:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss