Finns det själv uppdaterade korten till cd? :roll:
Finns det själv uppdaterade korten till cd? :roll:
????????????????????Ursprungligen postat av hhhoser
Kan du formulera din fråga lite bättre? Som t.ex. vilka kort det är du menar. Att bara säga "funkar som själv uppdaterade korten" säger inte så mycket.Ursprungligen postat av hhhoser
Dock kan jag säga att det just nu inte finns några kända lösningar på att ha cd på piratkort.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Dock så kan jag säga att Deaaaaaas tuggar för mycket, för om inte Pentacard är en känd lösning, vad är då känd?Ursprungligen postat av Deaaaaaas
+ om man även räknar med cardsharing så har vi ju TVÅ kända lösningar.
Dessutom så finns det minst 2 andra lösningar, dock ej "kända" 8)
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
Jo men Pentacard är Pentacard... Dyra som slacken... Men visst funkar det men det är ju M2 vi vill haUrsprungligen postat av Xanoc
Eller varför inte på guldkort när vi ändå är igång och önskar
![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Håller med dig om priset + att dom grisarna leverar bara till hälften som har beställt...Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Guldkort blir problematiskt då pic-proc. inte hanterar RSA :wink:
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
Jag är medveten om att guldkort aldrig hade fungerat med conax... Men jag sa åxå "när vi ändå är igång och önskar"![]()