Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 33

Ämne: någon som hört talas om detta? comhem_extract.xvb

  1. #1

    någon som hört talas om detta? comhem_extract.xvb

    Jag känner en kille som laddade ner ett script som gjorde att hans original Conax kort (Canal+, gamla kortet) hoppade igång igen, det som hände var att han nu har alla kanaler fram till 2010 eller nåt...
    Jag har sett det med egna ögon, så det är inget ljug...

    Hur som helst, på samma ställe fanns ett script till com hem, enligt rubriken...
    På länken stod det: "Secret Key extractor for COMHEM cards"

    Vågar man prova?
    Nån som vet något? Har sett att det finns script som bara läser ur skräp o annat onyttigt..

  2. #2
    Har du någon hemsidaadress eller???

  3. #3

    Re: någon som hört talas om detta? comhem_extract.xvb

    Citat Ursprungligen postat av LPmannen
    Jag känner en kille som laddade ner ett script som gjorde att hans original Conax kort (Canal+, gamla kortet) hoppade igång igen, det som hände var att han nu har alla kanaler fram till 2010 eller nåt...
    Jag har sett det med egna ögon, så det är inget ljug...

    Hur som helst, på samma ställe fanns ett script till com hem, enligt rubriken...
    På länken stod det: "Secret Key extractor for COMHEM cards"

    Vågar man prova?
    Nån som vet något? Har sett att det finns script som bara läser ur skräp o annat onyttigt..
    Det är klart att du vågar prova. Om kortet pajjar så slänger du det bara, ringer och ber om ett nytt och säger att hunden käkade upp det. Kanske du får betala någon avgift men det kan det väl vara värt?

  4. #4
    inte för ögonblicket..problemet är att han fick det från ett slutet sällskap som håller på med Conax endast...

    Jag undrar mest om det var någon som visste vad det gjorde, o om det var någon ide att prova? visst, jag kan prova själv, men vill ju inte blåsa kortet i onödan..men skulle det funka så delar jag självklart med mig..

  5. #5
    jo, quarton, du har rätt..jag provar i helgen..(Söndag), vill inte riskera att va helt utan hela helgen...
    Hör av mig om resultatet...

  6. #6
    En ny bullshit tråd. Fan va det e tråkigt o läsa.

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag har sett scriptet men jag tvivlar stort på att det skulle kunna bidra med något stort...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    LPMannen, du behöver inte höra av dig. Gå och lägg dig istället.
    hehe

  9. #9
    Visste inte att man inte fick ställa en fråga här, trodde det var precis det som ett forum handlade om?, att man frågar och förhoppningsvis får ett svar, samt delar med sig av erfarenheter...

    Sökte i forumet o kunde inte se om någon verkligen hade provat, därför ställde jag frågan...

    Om man sedan tycker att tråden är skit kan man ju alltid låta bli att läsa, eller ens kommentera...

    Men ok, jag kan ha fel, o skall då genast sluta att fråga mer...

  10. #10
    @LPmannen

    Fråga på bara, du hade ju sökt först. Det är OK. Skit i arkads spydigheter. Men kom ihåg att du i princip inte tillför något. Vill du göra det ska du prova först och SEN berätta vad du kom fram till.

    @arkad

    Lägg ner din dåliga attityd.

Liknande ämnen

  1. Någon som kan lösa detta?!?!
    Av MrBlue i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 12:34
  2. Någon som vet hur man styr detta?
    Av Dizzy_dan i forum Dreambox
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 22:18
  3. kan någon verifera detta! !
    Av giggelito i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-06, 20:08
  4. [LÖST] nån som hört vad detta är?
    Av smack i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-08, 14:45
  5. Är det någon som varit med om detta ?
    Av Zamora i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 18:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss