Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Boxer Nyheter!!!

  1. #11

    Re: .

    Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    Alla kanalerna som jag skrev ovan sänds GRATIS (okodade)
    På boxer???Har jag missat nåt?

  2. #12

  3. #13
    NU ELLER ?????????? :shock: :shock: :shock:

  4. #14
    Ja de är gratis. TV3,ZTV har v'äl inte kommit riktigt än men det kommer väl? Kanal5 lika så, den kostar än sålänge men snart släpps den fritt på digitalnätet har jag hört.

  5. #15
    Fast det där med femman är bara spekulationer. De bygger på att TV3 når fler hushåll när dom kör gratis, vilket ger Kanal5 lite sämre läge när det gäller reklamförsäljningen.

    Återstår att se vad dom tror ger mer pengar...

  6. #16

  7. #17
    Om man ska införskaffa en Boxer eller en ComSlem box.. Vilken ska man skaffa då? Vilket system kommer knäckas snabbast (efter hur ni sett hur de är byggda)?

    Over and out /Icanos

  8. #18

    var inte ledsen att ni missar Canal + - skit!

    Ni ska inte var ledsen att ni missar canal+. Efter en tid med piratkort är jag glad att jag inte köpte "riktiga" abbonemanget. Canal+ är en lång upprepning av gamla filmer. Ett par veckor är det ok men när man sett samma film 3 gånger blir det rätt så tråkigt. Bättre är att hyra en sjysst DVD då och då. Sporten? En upphausad Elitserie + premier league kan man se på den lokala puben om det kniper.
    Köp ett abbonemang med grundutbudet så har man så det räcker eller hoppas på nya fungerande piratkort...

Liknande ämnen

  1. NYHETER om VIASAT
    Av dog i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-08-25, 18:23
  2. Dåliga nyheter
    Av alexa i forum Viasat
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 07:26
  3. Piratkort på Tv4 Nyheter ca. kl 18,50....
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 17:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss