Har uppgraderat min box som är en Segem ITD632 och efter detta verkar det var omöjligt att få mitt guldkort att fungera till den.
Är det någon som vet om man kan få guldkortet att fungera på något sätt???
Har uppgraderat min box som är en Segem ITD632 och efter detta verkar det var omöjligt att få mitt guldkort att fungera till den.
Är det någon som vet om man kan få guldkortet att fungera på något sätt???
Testa med Funcard med slipstream filer... Det bör funka... Guldkort kan strulla en del på uppdaterade boxar har jag upptäckte...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
uppgraderingen till Thomson dti 2000 gjorde att guldkort fungerade felfritt istället =))))))
Jag tror att det var en fix för att orginal korten skulle funka felfrit men som gjorde att guldkort även fungerade... Sen är det olika från box till box...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Har en uppgraderad ITD632 och GK fungerar utmärkt i den!
Har du testat en vaktmästarreset?
Nu fungerar det perfekt. Jag hade ett nytt kort och felet var att jag hade programmerat det med fel hex-fil.